رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 2 آبان 1398 - 10:56
  • کد خبر : ۵۶۴۷
  • چاپ خبر : به مناسبت هفته تربیت بدنی سالن اختصاصی بوکس دهلران افتتاح شد

به مناسبت هفته تربیت بدنی سالن اختصاصی بوکس دهلران افتتاح شد

به گزارش یاریزان؛ فدراسیون جهانی بوکس ( ایبا ) شرایط سنی جهت شرکت در مسابقات کشوری و بین المللی بوکس در سال ۲۰۱۹ را اعلام کرد.

به مناسبت هفته تربیت بدنی و مصادف با روز “ورزش، توانمندی، امید به آینده” و با حضور مقامات استانی و شهرستانی، خانه بوکس اختصاصی دهلران افتتاح شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

به مناسبت هفته تربیت بدنی و مصادف با روز “ورزش، توانمندی، امید به آینده” و با حضور مقامات استانی و شهرستانی، سالن اختصاصی بوکس دهلران افتتاح شد.
به گزارش یاریزان؛ علی رستمی رئیس هیات بوکس استان با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه افتتاح این خانه بوکس در جنوبی ترین شهر استان ایلام نوید روزهای خوبی برای ورزش بوکس در سطح کشور می دهد.
وی افزود:به لحاظ داشتن استعدادهای خوب ورزشی خصوصا در رشته بوکس، این شهرستان حرف های زیادی در سطح استان و کشور برای گفتن دارد و حمایت از قشر جوان و تشویق و ترغیب آنها برای روی آوردن به سمت ورزش بوکس بدون شک نتایج بسیار مطلوبی در پیشرفت این رشته ورزشی در استان ایلام خواهد داشت.
وی اضافه کرد: لذا هیات بوکس شهرستان دهلران نهایت تلاش خود را در جهت توسعه و گسترش این ورزش در سطح شهرها و حتی روستاهای این منطقه، به کار خواهند گرفت و با شناسایی و تقویت ورزشکاران مستعد می توانند گام مهمی در رونق این ورزش مهیج بردارند.
گفتنی است رستمی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات رییس هیات بوکس دهلران ، مبلغ ۲۰ میلیون ریال کمک مالی و دو عدد کیسه بوکس به خانه شهرستان دهلران اهدا نمود.


 

------------------------------------

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی