رفتن به بالا
  • شنبه - 26 شهریور 1401 - 19:09
  • کد خبر : ۱۳۵۱۰
  • چاپ خبر : سالار آقاپور بهترین بازیکن تورنمنت فوتسال شش جانبه تایلند شد

سالار آقاپور بهترین بازیکن تورنمنت فوتسال شش جانبه تایلند شد

سالار آقاپور فوتسالیست ارومیه ای تیم ملی ایران بهترین بازیکن تورنمنت شش جنبه بین قاره ای تایلند شد. به گزارش یاریزان؛ تورنمنت فوتسال شش جانبه تایلند روز گذشته با قهرمانی مراکش و نایب قهرمانی ایران به پایان رسید. تیم ملی فوتسال کشورمان در بازی اول خود در این تورنمنت فنلاند را 2-1 شکست داد و سپس برابر ویتنام به پیروزی 3-1 رسید. ایران که با دو برد صدرنشین گروهش شد در نیمه نهایی حریف تایلند میزبان شد و اما این تیم قدرتنمد آسیایی هم حریف شاگردان شمسایی نشد و فوتسالیست های کشورمان با نتیجه 3-2 به فینال صعود کردند. در یک سوی دیگر نیمه نهایی، مراکش توانست با غلبه بر فنلاند به فینال صعود کند و حریف ایران شود. بازی فینال نفسگیر و هیجان انگیز بود. در نیمه اول مراکش با دو گل به برتری رسید اما در نیمه دوم ایران را ورق را برگرداند و بازی را به تساوی کشاند. بازی دو تیم به وقت های اضافه کشیده تا اینکه مراکشی ها 30 ثانیه مانده به پایان وقت های تلف شده به گل برتری رسیدند و قهرمان این رقابت ها شدند. سالار آقاپور اولین گل ایران در این رقابت ها مقابل فنلاند را به ثمر رسانده بود. او سپس در بازی با تایلند در نیمه نهایی خوش درخشید و در حالی که همه خودشان را برای وقت های اضافه بازی آماده می کردند، در فاصله 1 دقیقه مانده به پایان بازی، دروازه تایلندی ها را باز کرد تا شاگردان شمسایی به فینال برسند. در پابان ابن رقابت ها سالار آقاپور فوتسالیست ارومیه ای تیم ملی ایران بهترین بازیکن تورنمنت شش جنبه بین قاره ای تایلند شد.

سالار آقاپور فوتسالیست ارومیه ای تیم ملی ایران بهترین بازیکن تورنمنت شش جنبه بین قاره ای تایلند شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سالار آقاپور فوتسالیست ارومیه ای تیم ملی ایران بهترین بازیکن تورنمنت شش جنبه بین قاره ای تایلند شد.

به گزارش یاریزان؛ تورنمنت فوتسال شش جانبه تایلند روز گذشته با قهرمانی مراکش و نایب قهرمانی تیم ملی ایران به پایان رسید.

 

------------------------------------

تیم ملی فوتسال کشورمان در بازی اول خود در این تورنمنت فنلاند را ۲-۱ شکست داد و سپس برابر ویتنام به پیروزی ۳-۱ رسید. ایران که با دو برد صدرنشین گروهش شد در نیمه نهایی حریف تایلند میزبان شد و اما این تیم قدرتنمد آسیایی هم حریف شاگردان شمسایی نشد و فوتسالیست های کشورمان با نتیجه ۳-۲ به فینال صعود کردند.

در یک سوی دیگر نیمه نهایی، مراکش توانست با غلبه بر فنلاند به فینال صعود کند و حریف ایران شود. بازی فینال نفسگیر و هیجان انگیز بود. در نیمه اول مراکش با دو گل به برتری رسید اما در نیمه دوم ایران را ورق را برگرداند و بازی را به تساوی کشاند. بازی دو تیم به وقت های اضافه کشیده تا اینکه مراکشی ها ۳۰ ثانیه مانده به پایان وقت های تلف شده به گل برتری رسیدند و قهرمان این رقابت ها شدند.
سالار آقاپور اولین گل ایران در این رقابت ها مقابل فنلاند را به ثمر رسانده بود. او سپس در بازی با تایلند در نیمه نهایی خوش درخشید و در حالی که همه خودشان را برای وقت های اضافه بازی آماده می کردند، در فاصله ۱ دقیقه مانده به پایان بازی، دروازه تایلندی ها را باز کرد تا شاگردان شمسایی به فینال برسند.

در پابان ابن رقابت ها سالار آقاپور فوتسالیست ارومیه ای تیم ملی ایران بهترین بازیکن تورنمنت شش جنبه بین قاره ای تایلند شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی