رفتن به بالا
  • جمعه - 8 تیر 1397 - 19:26
  • کد خبر : ۳۱۸۰
  • چاپ خبر : سارا شیربیگی در یک قدمی تیم تازه لیگ برتری شده / خداحافظی بانوی کرمانشاهی با تیم آبادانی
رسمی؛

سارا شیربیگی در یک قدمی تیم تازه لیگ برتری شده / خداحافظی بانوی کرمانشاهی با تیم آبادانی

  سارا شیربیگی ستاره تیم ملی فوتسال ایران و گلزن برتر مسابقات قهرمانی آسیا تصمیم خود را برای جدایی از پالایش نفت آبادان و پیوستن به تیم نگین شبنم تهران گرفته است.    ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از “آی دبلیو اسپورتس” ؛ چند هفته قبل بود که نگین شبنم ، تیم تازه وارد لیگ برتر فوتسال بانوان […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سارا شیربیگی ستاره تیم ملی فوتسال ایران و گلزن برتر مسابقات قهرمانی آسیا تصمیم خود را برای جدایی از پالایش نفت آبادان و پیوستن به تیم نگین شبنم تهران گرفته است.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از “آی دبلیو اسپورتس” ؛ چند هفته قبل بود که نگین شبنم ، تیم تازه وارد لیگ برتر فوتسال بانوان با سارا شیربیگی برای پیوستن به این تیم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال تماس گرفت و اکنون ، توافق دو طرفه برای عقد قرارداد ، حاصل شده است و سارا شیربیگی در یک قدمی نگین شبنم است.

بر این اساس سارا شیربیگی ، بازیکن اهل اسلام آباد غرب تیم ملی فوتسال به دوران حضورش در پالایش نفت آبادان پایان می دهد و طی روزهای آینده قرارداد خود را با تیم جدیدش ، نگین شبنم تهران به امضا خواهد رساند.

شماره ۵ محبوب تیم ملی فوتسال در خصوص این تصمیم گفت : تصمیم خود را گرفته ام و طی روزهای آینده قراردادم را نهایی می کنم. از باشگاه نگین شبنم برای علاقمندی شان تشکر می کنم و قدردان باشگاه پالایش نفت آبادان هستم. ما یک فصل خوب را پشت سر گذاشتیم و با قهرمانی ، فصل را به پایان بردیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سارا شیربیگی بانوی کرمانشاهی اضافه کرد: بزرگترین دلیل برای پیوستن به نگین شبنم ، حضور شهناز یاری در راس کادر فنی این تیم بود و زمانی که دیدم او به نگین شبنم پیوسته برای تصمیم جدید ، درنگ نکردم و امیدوارم بتوانم فصل خوبی را در تیم جدیدم سپری کنم.

وی از پیشنهاد تمدید قرارداد پالایش نفت آبادان نیز خبر داد و گفت: نفت آبادان هم پیشنهاد خوبی داده بود اما حضور شهناز یاری در نگین شبنم و عامل اصلی برای پیوستن به این تیم بود و علاوه بر این ، از نظر آب و هوا و شروع زودهنگام تمرینات تابستانه در آبادان نمی توانستم خودم را با شرایط وفق دهم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی