رفتن به بالا
  • شنبه - 30 اردیبهشت 1402 - 08:53
  • کد خبر : ۱۵۷۰۳
  • چاپ خبر : زهرا قنبرى: تلاش می‌کنیم با صعود تیم ملی دل مردم را شاد کنیم

زهرا قنبرى: تلاش می‌کنیم با صعود تیم ملی دل مردم را شاد کنیم

اولین دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال بانوان ایران و بلاروس با نتیجه یک بر صفر به سود ملی پوشان کشورمان به پایان رسید. به گزارش یاریزان؛ نخستین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال بانوان ایران برابر بلاروس امروز شنبه 21 آبان ماه از ساعت 15 در ورزشگاه آرارات برگزار شد و در نهایت این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی ایران به پایان رسید. ملیکا متولی در دقیقه ۴۵ گل ایران را به ثمر رساند. رها یزدانی در دقیقه ۸۹ و نگین زندی در دقیقه ۹۰ از داور کارت زرد دریافت کردند. رها یزدانی، فاطمه امینه برازجانی، ملیکا محمدی، زهرا سربالی (سارا دیدار -۷۲)، هستی فروزنده، زهرا قنبری (رقیه جلال نسب - ۶۹)، ملیکا متولی، سمانه چهکندی، فاطمه مخدومی (محدثه دلفی -۸۳)، نگین زندی، حدیث بساط شیر بازیکنانی بودند که امروز برابر بلاروس به میدان رفتند. باید اشاره کرد که؛ هلاله عبدالهی و زهرا قنبری از استان کرمانشاه، عاطفه ایمانی، سحر رمضانی، محدثه دلفی و حدیث بساط شیر از استان ایلام و مریم سلیمانپور و فاطمه مخدومی از استان کردستان در این اردو حضور دارند. دکتر مریم کاظمی پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، فاطمه هاشمی، نایب ريیس بانوان هیات فوتبال استان تهران و جمعی از مسئولین وزارت ورزش و جوانان با حضور در ورزشگاه آرارات این بازی را اژ نزدیک نظاره کردند. شایان ذکر است؛ دومین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال بانوان ایران و بلاروس در روز سه شنبه 24 آبان، راس ساعت 15 در ورزشگاه آرارات برگزار می شود.

زهرا قنبرى کاپیتان تیم ملى فوتبال بانوان گفت: فوتبال قابل پیش بینى نیست و ما با تمام تلاش سعی می‌کنیم تا نتیجه اى در شان تیم ملى بانوان بگیریم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

زهرا قنبرى کاپیتان کرمانشاهی تیم ملى فوتبال بانوان گفت: فوتبال قابل پیش بینى نیست و ما با تمام تلاش سعی می‌کنیم تا نتیجه اى در شان تیم ملى بانوان بگیریم.

به گزارش یاریزان و به نقل از پایگاه خبری فوتبالى، زهرا قنبرى کاپیتان تیم ملى بانوان ایران درباره قرعه تیم ملى در دور دوم انتخابى المپیک گفت: ما در قرعه خیلى سختى قرار گرفتیم و تیم هایى که با ما هم‌گروه هستند تیم‌هاى خیلى خوبى هستند و این کار ما را سخت مى‌کند.

 

------------------------------------

قنبرى درباره صعود از این گروه گفت: متاسفانه چون فقط یک تیم از گروه صعود مى‌کند کار ما بسیار سخت است. در هر صورت ما باید با شرایط خوبى چه از لحاظ جسمانى و چه از لحاظ فنى و متفاوت‌تر از دور اول به مسابقات برویم و بتوانیم از فرصت باقى مانده تا مسابقات به بهترین شکل استفاده کنیم.

زهرا قنبرى خاطرنشان کرد؛ فوتبال قابل پیش بینى نیست و تمام تلاش خود را انجام مى‌دهیم تا نتیجه‌اى در شان تیم ملى بانوان بگیریم و چه بسا صعود هم کنیم و دل همه را شاد کنیم.

وى درباره تیم‌هاى همگروه ایران هم گفت: تا به حال مقابل استرالیا بازى نکرده‌ام اما مقابل فیلیپین و چین تایپه بارها بازى کرده‌ایم و فکر می‌کنم نسبت به استرالیا حریفان آسان‌ترى هستند اما همیشه گفته‌ام هیچ تیمى را نباید دست کم گرفت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

کاپیتان بازیکن فوتبال اهل شهرستان کنگاور در استان کرمانشاه تیم ملى بانوان ایران در پایان ادامه داد: بازى کردن رو به روى این تیم هاى بزرگ یک تجربه خیلى خوب است و ما باید آنها را به خوبى آنالیز کنیم تا مقابلشان سورپرایز نشویم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی