رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 15 بهمن 1399 - 11:50
  • کد خبر : ۹۴۳۲
  • چاپ خبر : زمان قرعه کشی و آغاز مسابقات لیگ های کاراته اعلام شد
از سوی فدراسیون؛

زمان قرعه کشی و آغاز مسابقات لیگ های کاراته اعلام شد

شیوع ویروس کرونا در اسپانیا به منطقه خطر رسیده و کلیه رقابت‌های ورزشی این کشور به تعطیلی کشیده شده است و هر آن ممکن است رقابت‌های کاراته وان هم لغو شوند.

زمان قرعه کشی تیم ها و آغاز هفته اول سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته آقایان و بانوان کشور اعلام شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

زمان قرعه کشی تیم ها و آغاز هفته اول سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته آقایان و بانوان کشور اعلام شد.

به گزارش یاریزان؛ با توجه به اعلام سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته و با توجه به اتمام زمان ثبت نام و واریز مبلغ ورودیه تیم ها در لیگ های کاراته کشور در بخش آقایان و بانوان، مسابقات لیگ امسال به صورت فشرده طبق زمان بندی اعلامی به شرح زیر در تهران برگزار میشود.

 

------------------------------------

قرعه کشی تیم ها روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه، ساعت ۱۵ قرعه کشی تیم های حاضر در سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته آقایان انجام میشود و ساعت ۱۶:۳۰ نیز قرعه کشی سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته بانوان برگزار میشود.

مراسم قرعه کشی درمجموعه ورزشی کبگانیان تهران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار میشود، و از هر تیم تنها یک نماینده (سرپرست یا سرمربی) میتواند حضور داشته باشد.

هفته اول سوپر لیگ کاراته در بخش آقایان ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه و هفته اول لیگ برتر کاراته در بخش آقایان ۳۰ بهمن، ۱ و ۲ اسفند ماه در مجموعه ورزشی شیرودی برگزار میشود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

هفته اول سوپر لیگ کاراته در بخش بانوان ۳ و ۴ اسفند ماه و لیگ برتر کاراته در بخش بانوان ۵، ۶ و ۷ اسفند ماه در مجموعه ورزشی شیرودی برگزار میشود.

تمامی تیم ها یک روز قبل از زمان اعلامی مسابقه باید در محل های اعلامی سازمان لیگ و مسابقات جهت انجام تست کرونا و قرنطینه حضور داشته باشند تا پس از منفی اعلام شدن تست طبق زمانبندی اعلامی مسابقات آغاز شود. لازم به ذکر است تنها نفراتی مجوز حضور در سالن مسابقات راخواهند داشت که تست آن ها منفی باشد همچنین هزینه محل اسکان، تغذیه و انجام تست کرونا بر عهده تیم ها میباشد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی