رفتن به بالا
  • سه شنبه - 20 اسفند 1398 - 12:12
  • کد خبر : ۶۲۳۲
  • چاپ خبر : می توانیم در رقابت های بوکس کارگری ایران صاحب جایگاه شویم

می توانیم در رقابت های بوکس کارگری ایران صاحب جایگاه شویم

به گزارش یاریزان؛ فدراسیون جهانی بوکس ( ایبا ) شرایط سنی جهت شرکت در مسابقات کشوری و بین المللی بوکس در سال ۲۰۱۹ را اعلام کرد.

دبیر هیات بوکس استان کرمانشاه گفت: پتانسیل‌های زیادی در بوکس کارگری داریم و روی آن کار می‌کنیم تا در این رشته صاحب عنوان شویم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دبیر هیات بوکس استان کرمانشاه گفت: پتانسیل‌های زیادی در بوکس کارگری داریم و روی آن کار می‌کنیم تا در این رشته صاحب عنوان شویم.

به گزارش یاریزان؛ خدر ولدی در گفت و گو با ایسنا، بوکس کارگری را رشته‌ای نوپا در ایران دانست و گفت: حدود چند ماه پیش این رشته در کشور راه اندازی شد و در هفته‌های گذشته نیز اولین دوره رقابت‌های قهرمانی آن در کشور برگزار شد.

 

------------------------------------

وی با اشاره به حضور سه بوکسور کرمانشاهی در این رقابت‌ها، تصریح کرد: تیم بوکس کارگری کرمانشاه تنها به فاصله یکی دو هفته پیش از اعزام با کمک هیات ورزش‌های کارگری شکل گرفت و علیرغم اینکه تمرینات زیادی نداشتیم، دو مدال برنز کسب کردیم.

دبیر هیات بوکس کرمانشاه به ظرفیت‌های بوکس کارگری در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: کرمانشاه از دیرباز یکی از قطب‌های بوکس کشور بوده و اکنون نیز در رشته بوکس کارگری می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه‌هایی که برای سال آینده تدوین کرده‌ایم، تمرکز روی بوکس کارگری و بوکس نیروهای مسلح را به عنوان یکی از برنامه‌های مهم مورد توجه قرار داده‌ایم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

ولدی در ادامه به راه اندازی بوکس حرفه‌ای در ایران هم اشاره کرد و گفت: هنوز ابلاغی از سوی فدراسیون در این خصوص به استان نرسیده است.

دبیر هیات بوکس کرمانشاه به تشریح وضعیت کنونی بوکس کرمانشاه هم پرداخت و اعلام کرد: بوکس کرمانشاه نیز به مانند بسیاری دیگر از رشته‌ها در طول سالهای گذشته فراز و نشیب‌هایی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه بوکس کرمانشاه درحال گذر از دوران افول است، عنوان کرد: با مجموعه برنامه ریزی‌هایی که طی چندسال اخیر روی رده‌های پایه داشته و نتایجی هم که در رقابت‌های مختلف گرفته‌ایم، می‌توان گفت که روزهای بهتری پیش روی بوکس کرمانشاه قرار دارد.

ولدی با بیان اینکه بوکس کرمانشاه هیچگاه آرامش کنونی‌اش را نداشته، عنوان کرد: امروز در شرایطی هستیم که تمام پیشکسوتان و بزرگان این رشته برای رشد بوکس استان پای کار آمده‌اند و در تلاشند تا بتوانیم دوباره قطب این رشته در ایران باشیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی