رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 13 اردیبهشت 1402 - 22:24
  • کد خبر : ۱۵۶۲۲
  • چاپ خبر : رضا افضلی: مرحله بعدی اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در بانه برگزار می شود

رضا افضلی: مرحله بعدی اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در بانه برگزار می شود

مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران گفت: کادر فنی با توجه به زمان برگزاری جام تختی در اوایل خردادماه تصمیم گرفت که تا حضور کشتی گیران جوان در این مسابقات به جای سه مرحله اردو 2 مرحله اردو برگزار کند. وی ادامه داد: دلیل این کار نیز این بود که فرصتی به نفرات بدهیم که بتوانند استراحت کافی را داشته باشند و با آمادگی بهتری در جام تختی حضور پیدا کنند. دارنده مدال طلای کشتی دانشجویان جهان تصریح کرد: مرحله دوم اردوی ما در سال جدید از روز 28 فروردین ماه در شهر قائمشهر آغاز شد و تا روز 7 اردیبهشت ماه ادامه یافت. پس از آن نیز به مدت 5 روز تمرینات را در چالوس به دلیل نزدیکی با قائمشهر برگزار کردیم. وی ادامه داد: به کشتی گیران یک هفته استراحت دادیم و مرحله جدید اردوی ما به احتمال زیاد از روز 20 اردیبهشت ماه در شهر بانه استان کردستان برگزار می شود و این مرحله اردوی ما تا رقابت های بین المللی جام تختی که روزهای 4 و 5 خردادماه در ارومیه برگزار می شود، ادامه خواهد داشت.

رضا افضلی گفت: با توجه به زمان برگزاری رقابت های بین المللی جام تختی کشتی آزاد و حضور تعداد بالایی از کشتی گیران تیم ملی جوانان در این مسابقات، در ادامه ی اردوی قائمشهر، اردوی چالوس را برگزار کردیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رضا افضلی گفت: با توجه به زمان برگزاری رقابت های بین المللی جام تختی کشتی آزاد و حضور تعداد بالایی از کشتی گیران تیم ملی جوانان در این مسابقات، در ادامه ی اردوی قائمشهر، اردوی چالوس را برگزار کردیم.
به گزارش یاریزان؛ رضا افضلی مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران گفت: کادر فنی با توجه به زمان برگزاری جام تختی در اوایل خردادماه تصمیم گرفت که تا حضور کشتی گیران جوان در این مسابقات به جای سه مرحله اردو ۲ مرحله اردو برگزار کند.
وی ادامه داد: دلیل این کار نیز این بود که فرصتی به نفرات بدهیم که بتوانند استراحت کافی را داشته باشند و با آمادگی بهتری در جام تختی حضور پیدا کنند.
دارنده مدال طلای کشتی دانشجویان جهان تصریح کرد: مرحله دوم اردوی ما در سال جدید از روز ۲۸ فروردین ماه در شهر قائمشهر آغاز شد و تا روز ۷ اردیبهشت ماه ادامه یافت. پس از آن نیز به مدت ۵ روز تمرینات را در چالوس به دلیل نزدیکی با قائمشهر برگزار کردیم.
وی ادامه داد: به کشتی گیران یک هفته استراحت دادیم و مرحله جدید اردوی ما به احتمال زیاد از روز ۲۰ اردیبهشت ماه در شهر بانه استان کردستان برگزار می شود و این مرحله اردوی ما تا رقابت های بین المللی جام تختی که روزهای ۴ و ۵ خردادماه در ارومیه برگزار می شود، ادامه خواهد داشت.
دارنده مدال طلای آسیا در مورد برنامه های تیم ملی کشتی آزاد جوانان و شرایط این تیم گفت: پس از رقابت های قهرمانی کشور، ۴ اردو را در شهرهای کرمان، ارومیه، کرج و قائمشهر برگزار کردیم و کشتی گیران نسبت به روزهای نخست که از نظر آمادگی جسمانی و فنی شرایط خوبی نداشتند، خیلی بهتر شدند و امید این را داریم که در رقابت های جهانی بتوانید بار دیگر افتخارآفرین باشیم.
وی در مورد حضور کشتی گیران جوان در جام تختی گفت: در بعضی اوزان ۲ تا ۳ و در بعضی اوزان ۱ کشتی گیر از تیم ملی جوانان در این مسابقات شرکت می کنند و با توجه به اینکه امسال رقابت های جهانی و بازی های آسیایی را در رده ی بزرگسالان پیش رو داریم، بعضی از نفرات ما از جمله نفرات اوزان ۵۷، ، ۶۵، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم جزء مدعیان هستند و شانس ملی پوش شدن را دارند.
افضلی در پایان خاطرنشان کرد: هدف اصلی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان و کادر فنی تزریق کشتی گیران جوان به تیم بزرگسالان است و امیدوارم که کشتی گیران ما در چرخه انتخابی تیم ملی بزرگسالان نتیجه خوبی بگیرند و در این راه موفق شوند.


 

------------------------------------

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی