رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 2 بهمن 1399 - 17:28
  • کد خبر : ۹۲۲۷
  • چاپ خبر : دو ورزشکار و یک مربی کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد فراخوانده شدند
جهت حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک؛

دو ورزشکار و یک مربی کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد فراخوانده شدند

محمد مبین عظیمی نماینده کردستان دررقابت های بین المللی کشتی آزاد جام روز جهانی کودک مقام نخست این دوره از رقابت ها را کسب کرد.

دو ورزشکار و یک مربی کردستانی از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد رده سنی بزرگسالان کشور به سومین مرحله اردوی این تیم دعوت شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دو ورزشکار و یک مربی کردستانی از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد رده سنی بزرگسالان کشور به سومین مرحله اردوی این تیم دعوت شدند.

به گزارش یاریزان؛ مرحله سوم اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشور جهت کسب آمادگی حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک طی روزهای۴ لغایت ۱۴ بهمن ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی تهران برگزار می شود.

 

------------------------------------

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد اسامی اسامی کشتی گیر فراخوانده شده به مرحله سوم اردوی تیم ملی را بر روی سایت خود منتشر کرد.

بر این اساس ۴۳ کشتی گیر به نمایندگی از استان های سراسر کشور به این اردو دعوت شده اند که باید تمرینات آمادگی خود را زیر نظر “غلامرضا محمدی” سرمربی این تیم برگزار کنند.

طبق فراخوان فدراسیون کشتی ” محمدمبین عظیمی ” در وزن ۹۷ کیلوگرم و ” هادی شرفبیانی ” در وزن ۷۴ کیلوگرم به عنوان ورزشکار و ” علی صالحی ” مربی شایسته کردستانی در کسوت مربیگری سه ورزشکاری هستند که به نمایندگی از استان کردستان از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد رده سنی بزرگسالان کشور به سومین مرحله اردوی این تیم فراخوانده شده اند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گفتنی است؛ ملی پوشان تیم کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که فروردین ماه سال آینده به میزبانی شهر آلماتی در کشور قزاقستان برگزار می شود و رقابت های گزینشی المپیک که اردیبهشت ماه سال آتی برگزار خواهد شد، آماده می کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی