رفتن به بالا
  • یکشنبه - 9 مرداد 1401 - 23:33
  • کد خبر : ۱۲۹۴۶
  • چاپ خبر : دعوت سه ورزشکار از کرمانشاه و کردستان جهت حضور در مسابقات جهانی کشتی

دعوت سه ورزشکار از کرمانشاه و کردستان جهت حضور در مسابقات جهانی کشتی

به گزارش یاریزان؛ مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا امروز در شهر منامه بحرین برگزار شد. که در پایان حسین محمدآقای در وزن 70 کیلوگرم، سبحان یاری در وزن 79 کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن 97 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند و رضا مومنی در وزن 57 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد. نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است: در وزن 57 کیلوگرم رضا مومنی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل خطیب الآنی از عراق با نتیجه 12 بر 2 پیروز شد و دردور سوم و مرحله نیمه نهایی با نتیجه 10 بر صفر ولادیسلاو نکاندروف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. مومنی در این مقابل مری بازاربایف از قزاقستان مغلوب و صاحب مدال نقره شد. در وزن 65 کیلوگرم ، محمدعلی عموزاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 7 بر 1 کشتی را مقابل امیدجان جلال اف از ازبکستان واگذار کرد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، عموزاد از دور رقابت ها کنار رفت. در وزن 70 کیلوگرم حسین محمدآقایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 14 بر 6 از سد ژاسولان بخولتانوف از قزاقستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر 8 ظفربک اوتاخانوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. محمدآقایی در دیدار پایانی با نتیجه 15 بر 7 مولایم یاداو از هند را از پیش رو برداشت به مدال طلا دست یافت. در وزن 79 کیلوگرم سبحان یاری در دور اول با نتیجه 10 بر صفر جئونگ اوک کیم از کره جنوبی را شکست داد. وی در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 12 بر 2 از سد یلنور شیلدبای از قزاقستان گذشت و راهی دیدار فینال شد. یاری در این دیدار با نتیجه 4 بر 1 مقابل سوبارو تاکاهارا از ژاپن پیروز شد و به مدال طلا دست یافت. در وزن 97 کیلوگرم که با حضور 7 کشتی گیر و در دو گروه 4 و 3 تیمی و به صورت دوره ای برگزار شد، امیرعلی آذرپیرا در دور اول با نتیجه 10 بر صفر مقابل نوربولات آدیل اولو از قرقیزستان پیروز شد. وی در دور دوم مقابل آشیش از هند با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. آذرپیرا در این مرحله با نتیجه 12 بر 2 مقابل زلیم خان موسیخانوف از قزاقستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. نماینده کشورمان در دیدار پایانی با نتیجه 10 بر صفر آشیش از هند را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

آخرین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با حضور سه ورزشکار از کرمانشاه و کردستان برگزار می شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

آخرین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با دعوت سه ورزشکار از کرمانشاه و کردستان برگزار می شود.

به گزارش یاریزان؛ هفتمین و آخرین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان برای حضور در رقابت های جهانی بلغارستان روزهای ۱۱ لغایت اعزام به مسابقات جهانی در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم های ملی ایران برگزار می شود.

 

------------------------------------

 

در این اردو رضا افضلی بعنوان مربی و سبحان یاری و مبین عظیمی بعنوان کشتی گیر، سه ورزشکار دعوت شده از استان های کرمانشاه و کردستان حاضر در این مرحله از اردو هستند.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

لیست اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران به شرح زیر است:

 

۵۷ کیلوگرم: احمد محمدنژاد جوان (خراسان رضوی)

۶۱ کیلوگرم: آرمین حبیب‌زاده (مازندران)

۶۵ کیلوگرم: محمدرضا شاکری (لرستان)

۷۰ کیلوگرم: حسین محمدآقایی (البرز)

۷۴ کیلوگرم: عرفان الهی (مازندران)

۷۹ کیلوگرم: سبحان یاری (کرمانشاه)

۸۶ کیلوگرم: عارف رنجبر (البرز)

۹۲ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور (مازندران) مبین عظیمی (کردستان)

۹۷ کیلوگرم: امیرعلی آذرپیرا (تهران)

۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی (گیلان)

سرمربی: محسن کاوه

مربیان: داود رخش خورشید، بهنام طیبی، رضا افضلی (کرمانشاه)، ایمان محمدیان

آنالیزور: یداله اعتصامی

رقابت های کشتی جوانان قهرمانی جهان روزهای ۲۴ تا ۳۰ مردادماه سال جاری در شهر صوفیه کشور بلغارستان برگزار می شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی