رفتن به بالا
  • جمعه - 7 مرداد 1401 - 17:35
  • کد خبر : ۱۲۹۱۵
  • چاپ خبر : دعوت تیم فوتسال زنان عراق به کرواسی؛ یاری: فرصت خوبی برای کسب تجربه داریم

دعوت تیم فوتسال زنان عراق به کرواسی؛ یاری: فرصت خوبی برای کسب تجربه داریم

به گزارش یاریزان؛ شهناز یاری مربی کرمانشاهی پس از پایان نشست اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال که با حضور مهدی تاج برگزار گردید بعنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد.

سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال زنان عراق از دعوت تیمش به تورنمنت کرواسی خبر داد و گفت: حضور در این رویداد فرصت خوبی برای کسب تجربه برای نفرات تیم ما تلقی می‌شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی کرمانشاهی تیم ملی فوتسال زنان عراق از دعوت تیمش به تورنمنت کرواسی خبر داد و گفت: حضور در این رویداد فرصت خوبی برای کسب تجربه برای نفرات تیم ما تلقی می‌شود.

به گزارش یاریزان و به نقل از پایگاه خبری ۲٠۲٠، شهناز یاری از دعوت تیم ملی فوتسال زنان عراق به تورنمنت هشت جانبه کرواسی خبر داد و اظهار داشت: موافقتم را با حضور در این تورنمنت اعلام کردم. این تورنمنت چهارم شهریور با حضور تیم‌های مجارستان، بلژیک، مراکش، اسلوونی، بوسنی و هرزگوین، ایرلند، عراق و کرواسی و احتمالا دانمارک برگزار می‌شود.

 

------------------------------------

وی افزود: علت این دعوت، قهرمانی اخیر تیم ملی فوتسال زنان عراق در مسابقات غرب آسیا است. تاکنون چنین دعوتی از این تیم نشده و این تورنمنت مهم و با کیفیت است. اکنون در عراق مشغول تست‌گیری هستم و یک مرحله از تست ها به اتمام رسیده و فردا دور دوم تست‌ها را در شمال عراق پیگیری می‌کنیم تا نفرات شایسته شناسایی شوند. حدود ۲۲ روز تا زمان اعزام فرصت داریم تا بازیکنان را آماده کنیم.

سرمربی کرمانشاهی تیم ملی فوتسال زنان عراق با اشاره به اینکه حضور در تورنمنت هشت جانبه کرواسی محک خوبی برای تیم ماست، گفت: زیرا این تیم نوپاست و نیاز دارد تا با تیم‌های بزرگ و صاحب فوتسال بازی کند و روز به روز تجربه بازیکنان افزایش یابد. حضور در این تورنمنت کمک زیادی به بازیکنان در جام ملت‌های عرب در مهرماه می‌کند.

شهناز یاری متولد۲۰ شهریور ۱۳۵۷ در کرمانشاه است و سرمربی سابق تیم ملی ایران و کنونی تیم ملی عراق بحساب می آید. وی چندی پیش برای اولین بار در تاریخ فوتسال بانوان عراق، تیم ملی این کشور را به عنوان قهرمانی مسابقات غرب آسیا رساند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی