رفتن به بالا
  • دوشنبه - 8 اسفند 1401 - 17:07
  • کد خبر : ۱۵۳۰۶
  • چاپ خبر : دریاچه آزادی میزبان اردوی اسفند ماه تیم های ملی آبهای آرام و پارکانو

دریاچه آزادی میزبان اردوی اسفند ماه تیم های ملی آبهای آرام و پارکانو

با اعلام فدراسیون قایقرانی، دومین مرحله اردوی تیم ملی آبهای آرام بانوان بزرگسالان جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک توکیو 2020 از 12 اردیبهشت ماه به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می شود.

دور جدید اردوی آمادگی تیم های ملی آبهای آرام (تیم الف) و پاراکانو از ۱۱ اسفند ماه در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تهران میزبان دور جدید اردوی آمادگی تیم های ملی آبهای آرام (تیم الف) و پاراکانو است که از ۱۱ اسفند ماه در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.

به گزارش یاریزان؛ هفدهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی آبهای آرام و شانزدهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی پاراکانو با هدایت پدرو سنا با هدف حضور موفق در بازیهای آسیایی و پارآسیایی هانگژو برگزار می‌شود.

 

------------------------------------

این اردو از پنجشنبه ۱۱ اسفندماه در دریاچه آزادی آغاز می‌شود و تا ۲۴ اسفند‌ماه ادامه خواهد داشت.

پدرو سنا سرمربی، ایمان پورعزیز و مهسا مجللی مربیان، محسن میلاد مربی پاراکانو و مربی بدنساز آقایان، رضا رئیسی کمک مربی، صبا رحمتی دستیار مربی پاراکانو، مجتبی تاج‌محمدی و کیمیا مصطفوی روانشناسان و حسین حبیبی تراپیست اعضای کادر فنی این تیم هستند.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

لیست اسامی نفرات دعوت شده به دور جدید اردوی آمادگی تیم های ملی آبهای آرام (تیم الف) و پاراکانو که به میزبانی تهران و در دریاچه آزادی برگزار میشود به شرح ذیل است:

الناز شفیعیان، تانیا کارگرپور از گیلان، هدیه کاظمی و کیانا کمال‌زاده از هرمزگان، گلناز غضنفریان از مازندران، ترنم اکبرزاده و ارشین رضانژاد از تهران و سما یاسمی از کرمانشاه در بخش کایاک بانوان، هیوا افضلی از کرمانشاه، مائده شورگشتی، هدیه خیرآبادی، زهرا مطهر و هستی ناصری از تهران و نسترن خیرالهی در بخش کانوی بانوان، علی آقامیرزایی، پیمان قویدل، سپهر ساعتچی، یزدان زراعت‌کار، عباس حسینی، علی محمدزاده و داریوش محمدی از گیلان و پوریا شریفی و محمد میرزایی از تهران ، احمدرضا طالبیان از اصفهان و علیرضا خمسه از لرستان در بخش کایاک آقایان، محمدنبی رضایی از مازندران، عادل مجللی از گلستان، شاهو ناصری از کردستان، شایان حسینی و عرفان زنده‌پی از بوشهر و کیا اسکندانی و عرفان رجبی از تهران، محمد عباسی از گیلان و سهیل بیاتی از کرمانشاه در بخش کانوی آقایان و شهلا بهروزی‌راد از کرمانشاه، رویا سلطانی از زنجان، سارا عبدالملکی از البرز، اسلام جاهدی از هرمزگان و سعید حسین‌پور، مسعود قیصری و آبتین زرجو از تهران در بخش پاراکانو ورزشکاران حاضر در اردو هستند.

 

همچنین دور جدید تمرینات تیم ملی آبهای آرام ب از ۱۱ بهمن در ۱۰ استان تحت نظر پدرو سنا برگزار خواهد شد. این اردو تا ۲۴ اسفندماه ادامه خواهد داشت.
ورزشکاران تیم ملی ب با هدایت و برنامه پدرو سنا سرمربی برزیلی تیم ملی تمرینات خود را در هیات‌های قایقرانی محل زندگی خود تحت نظر دستیاران سرمربی تیم ملی انجام می‌دهند.

بر این اساس ۳۵ ورزشکار بانوان و آقایان در هیات‌های قایقرانی گیلان، تهران، مازندران، کرمانشاه، بوشهر، البرز، هرمزگان، کردستان، اصفهان و آذربایجان شرقی تمرینات خود را ادامه خواهند داد.
در استان گیلان سارا سهمانی، آوین محمدزاده و پارمیس نژادباقری در کایاک بانوان، آتنا شیرزاد در کانوی بانوان، امیرحسین آقامیرزایی در کایاک آقایان و محمدسینا شکوری در کانوی آقایان تحت نظر آرش بصارت‌دار و علیرضا جاوید دستیاران سرمربی، آرزو مرادی مربی هیات و عباس صیادی به عنوان سرپرست تمرین خواهند کرد.

در استان تهران سارا حسینی، پدیده پهلوان‌زاده و هلیا طالبی در کایاک بانوان، فربود کیانی، تارخ طالبی و محمدرضا پیشگاهی در کایاک آقایان و امیرحسین قالیباف، ارشیا عبدالهی، آریا قنبرزاده و محمد ابوالحسنی در کانوی آقایان و در استان البرز ستایش پورتالاری، کیانا گلبندها، صوفیا پاکروان و بهار تنها در کایاک بانوان و دنیا جوکار در کانوی بانوان تحت نظر علیرضا علیمحمدی دستیار سرمربی و رعنا بهلولی و هومن کریمی مربیان هیات تمرین می‌کنند.

در استان مازندران امیررضا آهنگربهان، امیررضا اولادیان و آریا بنده‌نژاد در کایاک آقایان تحت نظر علی بنده‌نژاد مربی هیات در اردو هستند.

در استان کردستان پیشکوت احمدی در کانوی آقایان، در استان اصفهان امیررضا بررزگر در کایاک آقایان، در استان کرمانشاه کیمیا حسن‌خانی و کیانا مجیدی در کایاک بانوان و در استان آذربایجان شرقی ثنا زارع در کانوی بانوان به اردو دعوت شده‌اند.

در استان بوشهر مژده مطرقی در کانوی بانوان و علی طاهری و پارسا امیدوار در کایاک آقایان و در استان هرمزگان نرجس سالاری‌پور در کایاک بانوان و فائزه سلیمانی و ستایش شریفی در کانوی بانوان در اردو هستند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی