رفتن به بالا
  • سه شنبه - 5 فروردین 1399 - 23:39
  • کد خبر : ۶۴۳۱
  • چاپ خبر : دروازه‌بان تیم فوتبال وچان کوردستان : رکورد کلین‌شیت اتفاق مهمی بود

دروازه‌بان تیم فوتبال وچان کوردستان : رکورد کلین‌شیت اتفاق مهمی بود

به گزارش یاریزان؛ زهرا خواجوی گلر ۲۱ سالِ تیم ملی و وچان کردستان در آستانه شکستن رکورد کلین شیت فوتبال ایران است. خواجوی از ۹ سالگی ورزش را با فوتسال آغاز کرده است. در تیم زیر ۱۴ و زیر ۱۶ سال به عنوان بازیکن فعالیت کرده و نخستین حضورش در لیگ برتر با تیم پاس همدان رقم خورده است.

دروازه‌بان تیم فوتبال وچان کوردستان : سال ۹۸ بدلیل حذف تیم ملی از مسابقات گزینشی المپیک قطر تلخ بود اما ثبت رکورد کلین شیت، این تلخی به شیرینی تبدیلش شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دروازه‌بان تیم فوتبال وچان کوردستان گفت: سال ۹۸ بدلیل حذف تیم ملی فوتبال زنان از مسابقات گزینشی المپیک قطر بسیار تلخ بود اما ثبت رکورد کلین شیت سبب شد تا این تلخی به شیرینی و به تاثیرگذارترین اتفاق زندگی من تبدیل شود.

به گزارش یاریزان؛ زهرا خواجوی دروازه‌بان نهاوندی تیم وچان کردستان با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در ۹۵۳ دقیقه رکورد کلین شیت را در کشور شکست. وی حتی از رکورد پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان نیز که دروازه خود را به مدت ۹۴۰ دقیقه بسته نگه داشته بود، عبور کرد.

 

------------------------------------

او در تیم‌های پاس همدان، اشتران کوه ازنی، شهرداری بم، رهیاب ملل سنندج بازی کرده است. ملی‌پوشی که مدتی مسوولیت حفاظت از قفس توری تیم ملی بزرگسالان و تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال را برعهده داشت.

وی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا سال ۹۸ را از نظر ورزشی یک سال خوب برای خود دانست و اظهار داشت: مزد تمامی زحماتم را در این چند سال گرفتم و خدا را شکر می‌کنم که موفقیت زیادی را به دست آوردم. مهم‌ترین موفقیت کسب رکورد کلین شیت بود که در زندگیم تاثیر زیادی داشت.

وی افزود: گرچه سال ۹۸ را خوب شروع نکردیم و به همراه تیم ملی فوتبال بزرگسال از مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ زنان در قطر حذف شدیم و ناکام ماندیم اما با وجود این شکست ناامید نشدم و جا نزدم و همراه تیم ملی زیر ۲۳ سال در تورنمنت تاجیکستان شرکت کردم و مقام دوم را بدست آوردیم. اکنون نیز در لیگ برتر در تیم وچان کردستان رتبه دوم را داریم و به احتمال ۹۰ درصد نایب قهرمان فصل می‌شویم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

ملی‌پوش فوتبال زنان گفت: اکنون به خاطر شیوع ویروس کرونا در کشور لیگ مدتی تعطیل شد و ادامه لیگ بعد از تعطیلات عید خواهد بود. چهار هفته از بازی‌های لیگ باقی مانده که یک‌ماه طول می‌کشد و در آنجا برای دومی می‌جنگیم. دوست دارم اگر به همراه تیم ملی به مسابقاتی اعزام شدم در آنجا بدرخشم اما مهمترین هدفم در سال ۹۹ لژیونر شدن است. شعارم نیز برای این سال این است که «انسان با حرکت و تلاش زنده است.»

دروازه‌بان تیم فوتبال وچان کوردستان یادآور شد: سه سال گذشته در عید نوروز به همراه تیم ملی در مسابقات روسیه و قطر بودم. سال گذشته در مسابقات انتخابی المپیک قطر و ۲ سال پیش از آن در تورنمنت روسیه حضور داشتم. نبودن در کنار خانواده در عید نوروز از نظر روحی و روانی بازیکنان را بهم می‌ریزد اما حرفه ما این است و برای من عادی شده تا خیلی از لحظه‌ها را کنار خانواده‌ام نباشم. شرایط سختی است اما حضور در تیم ملی و مسابقات برون مرزی شیرینی خاص خود را دارد.

خواجوی تلخ‌ترین اتفاق سال ۹۸ را حذف شدن تیم ملی فوتبال زنان در مسابقات انتخابی المپیک قطر دانست و شیرین‌ترین رخداد این سال را ثبت رکورد کلین شیت عنوان کرد و گفت: پیام ورزشی من به مردم در عید نوروز غذای سالم، هوای سالم و جامعه سالم با ورزش است.

گفتگو با ایرنا


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی