رفتن به بالا
  • شنبه - 24 فروردین 1398 - 11:53
  • کد خبر : ۴۵۲۸
  • چاپ خبر : درفشی پور : جردن کاراته کا قابل احترامی است/ ترمز داکوستا را در مسابقه بعدی می کشم 

درفشی پور : جردن کاراته کا قابل احترامی است/ ترمز داکوستا را در مسابقه بعدی می کشم 

تیم ملی کاراته ایران در مجموع مردان و بانوان و با درخشش ورزشکاران کرمانشاهی و ایلامی، عنوان نایب قهرمانی لیگ جهانی اتریش را از آن خود کرد.

  هامون درفشی پور کاراته کا تیم ملی بزرگسالان گفت: توماس جردن که عنوان های قهرمانی جهان، اروپا و مدال های متعددی دارد در سطح یک جهان است قابل احترام بوده و قطعا کسی که مدال جهانی میگیرد از فن بالایی برخوردار است.   ———————————— به گزارش یاریزان؛ هامون درفشی پور کاراته کا کرمانشاهی گفت: بعد […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هامون درفشی پور کاراته کا تیم ملی بزرگسالان گفت: توماس جردن که عنوان های قهرمانی جهان، اروپا و مدال های متعددی دارد در سطح یک جهان است قابل احترام بوده و قطعا کسی که مدال جهانی میگیرد از فن بالایی برخوردار است.

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ هامون درفشی پور کاراته کا کرمانشاهی گفت: بعد از آسیب دیدگی که تقریبا ۳ روز قبل از به اعزام به لیگ جهانی اتریش داشتم دوران نقاهتم ۲ هفته طول کشید و از ۱۵ اسفند استارت تمریناتم را زدم و در آن بازه زمانی کادر فنی صلاح دید به دلیل آنکه انگشت پایم بخیه خورده بود،در آن مسابقات شرکت نکنم.

وی افزود: در حال حاضر آسیب دیدگی م تقریبا صددرصد بهبود پیدا کرده و من تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم از شرایط بدنی خودم نسبتا راضی هستم علاوه بر آن از نظر ذهنی هم به همان اندازه برای مسابقات آماده هستم.

کاراته کا وزن منهای ۶۷ کیلوگرم تیم ملی ادامه داد: درست است در ظاهر در تعطیلات نوروز اردو نداشتیم اما کادر فنی از همان ابتدا تمرینات بدنسازی و فنی را برای همه بچه ها ارسال کرده بود بنابراین حالا نه تنها بدن من بلکه تمام بچه های تیم فرم ایده الی دارد که بتوانیم در مسابقات مراکش مثل مسابقات گذشته عملکرد خوبی داشته باشیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی گفت: اردوی ما تاقبل از اعزام ادامه دارد و انشالله آن لحظه که وارد تاتامی می شویم صددرصد آمادگی را داشته باشیم و عملکردی که درخور و شایسته کشورمان است را بدست بیاوریم.

در فشی پور در پاسخ به این سوال که سال گذشته هم در لیگ مراکش شرکت داشته و نتوانسته مدالی کسب کند و حالا امسال این شرایط متفاوت است، گفت: سال گذشته در لیگ جهانی مراکش پنجم شدم عملکرد نسبتا خوبی داشتم اما منجر به مدال نشد. سال ۲۰۱۸ من تنها به مراکش رفتم و بدون مربی مسابقه دادم ضمن اینکه کمی هم آسیب دیدگی داشتم اما امسال طبیعتاً شرایط با سال گذشته فرق میکند؛ هم به لحاظ آمادگی و هم تجربه. امیدوارم انشالله نتیجه خوبی بگیرم.

وی در مورد حضور بازیکنان خارجی در تمرین تیم ملی و شرکت در کمپ های بین المللی، گفت: خوب افتخاری برای ایران است چون تمام کشورها دوست دارند با بازیکنان ایرانی تمرین کنند این نشان می دهد ما حرف اول را در جهان می زنیم و این قدرت مارا نشان می دهد. تمرین کردن با بازیکنان مختلف و رفتن به کمپ های خارجی به خودی خود یک سری نکات مثبت دارد که ما می تونیم ازشون استفاده کنیم.

درفشی پور در خصوص اصلی ترین رقیبان ش گفت: وقتی در جدول ۶۴ تایی قرار می گیریم هر مسابقه و هر رقیب برای ما یک زنگ خطره است. ما باید بتوانیم همه را شکست بدهیم اما روی کاغذ طبیعتاً یک سری ها عناوین مختلف دارند و شناخته شده تر هستند و حساسیت خودشان را دارند. اما بازیکنان برزیل، فرانسه، انگلیس و ترکیه از رقیبان اصلی ام هستند.

وی در مورد انتقادات مطرح شده در خصوص باخت به داکوستا فرانسوی، گفت: ۲ بار نتیجه را به داکوستا واگذار کردم. این بازیکن در رقابتهای قهرمانی جهان و اروپا طلا گرفته و روی نوار پیروزی است. اما من ترمز داکوستا را در مسابقه بعدی می کشم و کاملا هم به این قضیه اعتقاد دارم و این را در مسابقات آینده نشان خواهم داد.

درفشی پور گفت: جا دارد از سیدشهرام هروی تشکر کنم که جدا از سرمربی بودن مثل برادر بزرگتر بالای سر این تیم است از برای این بچه ها و این تیم خودگذشتگی کرده و امیدوارم همه ایرانی ها و جامعه کادر قدر هروی را بدانند.

وی ادامه داد: از جهانبخش شکری، مدیرعامل گروه بازرگانی شکری و شرکت جهان فولاد غرب نیز تشکر ویژه ای دارم که تا المپیک ۲۰۲۰ حامی مالی من شدند که این به خودی خود یک آرامش خاطر را برای من به وجود آورده که سالهای گذشته نداشتم.

درفشی پور در پایان گفت: از ریاست فدراسیون تشکر می کنم. جامعه کاراته خاطره خوبی با سیدحسن طباطبایی در دوران سرپرستی اش داشته که این خودش دلگرمی و حس خوبی را در بدو ورود داده است قطعا ایشان مثل گذشته پشت بچه های تیم ملی هستند و امیدوارم با حضور ایشان بتوانیم هر ۳ سهمیه المپیک را کسب کرده و کاراته را به جمع رشته های مدال آور المپیکی اصافه کنیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی