رفتن به بالا
  • سه شنبه - 5 آذر 1398 - 08:59
  • کد خبر : ۵۷۵۱
  • چاپ خبر : درفشی‌پور : قصد تغییر تابعیت را ندارم/ خیلی راحت از تیم ملی کاراته کنار گذاشته شدم

درفشی‌پور : قصد تغییر تابعیت را ندارم/ خیلی راحت از تیم ملی کاراته کنار گذاشته شدم

به گزارش یاریزان؛ هامون درفشی‌پور دارنده مدال برنز مسابقات جهانی کاراته گفت: با درست شدن کارهای اقامتم در کانادا حضور دارم و اصلا قصد تغییر تابعیت ندارم. مهاجرت

هامون درفشی پور دارنده مدال برنز مسابقات جهانی کاراته گفت: با درست شدن کارهای اقامتم در کانادا حضور دارم و اصلا قصد تغییر تابعیت ندارم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هامون درفشی‌پور دارنده مدال برنز مسابقات جهانی کاراته گفت: با درست شدن کارهای اقامتم در کانادا حضور دارم و اصلا قصد تغییر تابعیت ندارم.

به گزارش یاریزان و به نقل از تسنیم، در روزهای گذشته خبری مبنی بر سفر هامون درفشی‌پور ملی‌پوش کاراته کرمانشاهی تیم ملی ایران به کانادا و احتمال تغییر تابعیت او در برخی رسانه‌ها مطرح شد. اقدامی که دلیل آن ناامید شدن این کاراته‌کا از کسب سهمیه المپیک و عقب افتادن در رنکینگ المپیکی کاراته مطرح شده بود.

 

------------------------------------

هامون درفشی‌پور در این خصوص در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: نمی‌دانم این خبر و شایعه چگونه مطرح شده است. از مدت‌ها پیش برای دریافت اقامت کانادا اقدام کرده بودم و حدود چهار ماه پیش کار اقامتم از طریق یک پیشنهاد کاری درست شد. در حال حاضر در کانادا حضور دارم، اما اصلا اینگونه نیست که دیگر قصدی برای بازگشت به ایران نداشته باشم. در حال حاضر نیز خیلی قانونی در رفت و آمد با ایران هستم و همین روند نیز ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در کانادا مشغول تحصیل، کار و ورزش هستم. بعد از مسابقات جهانی بیشترین شانس را برای کسب سهمیه المپیک در وزن ۶۷- کیلوگرم داشتم که خیلی راحت از تیم ملی کنار گذاشته شدم. در حال حاضر نیز که بیرون از تیم ملی هستم، بیشترین شانس را برای کسب سهمیه المپیک دارم. شاید عنوان شود که بعد از مسابقات جهانی در تورنمنت‌های زیادی شکست خوردم که باید بگویم این باخت‌ها دلایل زیادی داشت.

درفشی‌پور در خصوص اینکه در این شرایط قصدی برای همراهی تیم ملی و کسب سهمیه المپیک نخواهد داشت، گفت: هیچ ورزشکاری از مسابقه دادن بدش نمی‌آید و من نیز دوست دارم در مسابقات حضور داشته باشم. تمام تلاشم حضور در مسابقات آینده است و تلاش خواهم کرد با هزینه شخصی در مسابقات لیگ برتر کاراته وان حضور داشته باشم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی تاکید کرد: در کانادا تمرینات خود را ادامه می‌دهم و حتی برای حضور در کاراته وان اسپانیا ثبت‌نام کردم. قصد خالی کردن میدان را ندارم، اما به دلیل اینکه هر چه داشتم و نداشتم را خرج کردم، به کانادا آمدم تا ضمن تحصیل، منبع درآمدی نیز برای حضور در مسابقات داشته باشم.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۱۸ در پاسخ به این سوال که احتمال دارد با تغییر تابعیت برای کشور دیگر مبارزه کند، گفت: بحث تغییر تابعیت حتی به ذهنم نیز نرسیده است و اصلا قصد ندارم برای کشور دیگری مبارزه کنم. در گذشته برای حضور در مسابقات از جیب خود هزینه می‌کردم و درآمدی نیز نداشتم، اما حالا با درست شدن کارهای اقامتم و کسب در آمد در مسابقات حضور خواهم داشت. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد و سرنوشت ورزشی‌ام چگونه خواهد بود.

 

خبرنگار: هژیر نیک مهر


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی