رفتن به بالا
  • دوشنبه - 22 دی 1399 - 13:06
  • کد خبر : ۹۱۳۴
  • چاپ خبر : دربی ۹۴ و انگیزه متفاوت محمود فکری و یحیی گل محمدی
تحلیل حساس ترین دیدار لیگ؛

دربی ۹۴ و انگیزه متفاوت محمود فکری و یحیی گل محمدی

دربی 94 امروز در حالی برگزار می شود که استقلال بر خلاف حریف سنتی خود پرسپولیس در شرایط بهتری به زمین مسابقه می رود. به گزارش یاریزان و به نقل از فوتبالی، دربی در شرایطی برگزار می‌شود که استقلال، صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر است، تیم فکری پس از سپری کردن یک دوران پرانتقاد، حالا آرامش و ثبات کافی را به دست آورده و به نظر می‌رسد حتی یک نتیجه تساوی در دربی هم، آرامش این تیم را حفظ خواهد کرد.

دربی ۹۴ امروز در حالی برگزار می شود که استقلال بر خلاف حریف سنتی خود پرسپولیس در شرایط بهتری به زمین مسابقه می رود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دربی ۹۴ امروز در حالی برگزار می شود که استقلال بر خلاف حریف سنتی خود پرسپولیس در شرایط بهتری به زمین مسابقه می رود.

به گزارش یاریزان و به نقل از فوتبالی، دربی در شرایطی برگزار می‌شود که استقلال، صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر است، تیم فکری پس از سپری کردن یک دوران پرانتقاد، حالا آرامش و ثبات کافی را به دست آورده و به نظر می‌رسد حتی یک نتیجه تساوی در دربی هم، آرامش این تیم را حفظ خواهد کرد.

 

------------------------------------

فکری و تیمش به احتمال زیاد حتی از تساوی در این مسابقه کاملا راضی خواهند بود. اوکه خودش سال‌ها در استقلال مربی و بازیکن بوده، بهتر از هر کسی می‌داند شکست در دربی چه تبعاتی برای تیم دارد. شاید این موضوع برای پرسپولیس هم صدق کند.

پرسپولیس که تا چند هفته پیش درگیر فینال آسیا بود، امتیازات زیادی در هفته‌های اخیر از دست داده و با شرایطی تا حدودی بحرانی به دربی رسیده است. با توجه به بازی‌های عقب‌افتاده سرخابی‌ها، می‌توان گفت سه امتیاز دربی امروز می‌تواند نقشی کلیدی در معادلات نیم‌فصل اول ایفا کند و حتی شرایط نیمکت تیم‌ها را هم تحت تاثیر قرار دهد.

یحیی گل محمدی به خوبی می‌داند که پس از چند نتیجه بد، شکست در دربی ۹۴ می‌تواند این تیم را کاملا به هم بریزد. جدا از این یحیی در آخرین دربی فصل گذشته که در نیمه نهایی جام حذفی برگزار شد هم به نوعی بازنده بوده (شکست در ضربات پنالتی) و شکست در بازی این هفته می‌تواند حسابی شرایط را برای او سخت کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

البته این تمام ماجرا در مورد یحیی نبوده و نیست، این چهارمین دربی است که یحیی به عنوان سرمربی پرسپولیس حضور در آن را تجربه می‌کند. او در سه مسابقه قبلی سه بار مساوی کرده و البته بار سوم در ضربات پنالتی نیمه‌نهایی جام حذفی به استقلال باخته است، با توجه به همین آمار پیش‌بینی می‌شود که مربیان سرخابی در این مسابقه به هیچ وجه به آب و آتش نزنند، این موضوع احتمال تساوی بدون گل در این نبرد را افزایش خواهد داد.

محمود فکری که هنوز نتوانسته از لحاظ فنی رضایت هواداران را به دست بیاورد، با پیروزی در دربی ماندن روی نیمکت آبی‌ها را تضمین می‌کند و یحیی هم که این روزها با تساوی‌های متوالی تحت فشار قرار گرفته، می‌تواند با یک ‌پیروزی شیرین به آرامش برسد و رویای قهرمانی پنجم را زنده کند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی