رفتن به بالا
  • یکشنبه - 12 اسفند 1397 - 13:14
  • کد خبر : ۴۰۸۱
  • چاپ خبر : درخشش دختران کردستانی در جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو

درخشش دختران کردستانی در جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو

رقابت های بین المللی تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی که به میزبانی کیش برگزار شد با درخشش دختران کردستانی همراه بود.

  رقابت های بین المللی تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی که به میزبانی کیش برگزار شد با درخشش دختران کردستانی همراه بود.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ سومین دوره رقابت های جام بین المللی ریاست جهانی فدراسیون تکواندو ۲۰۱۹ در آسیا با حضور تکواندوکاران دختر و پسر کشورهای مختلف از روز پنجشنبه نهم لغایت ۱۱ اسفندماه […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رقابت های بین المللی تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی که به میزبانی کیش برگزار شد با درخشش دختران کردستانی همراه بود.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ سومین دوره رقابت های جام بین المللی ریاست جهانی فدراسیون تکواندو ۲۰۱۹ در آسیا با حضور تکواندوکاران دختر و پسر کشورهای مختلف از روز پنجشنبه نهم لغایت ۱۱ اسفندماه به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.

طی این رقابت ها که در مجموعه ورزشی خلیج فارس جزیره کیش برگزار شد ۱۷۲ تکواندوکار از ۹ کشور اردن، افغانستان، ایران، پاکستان، روسیه، سوریه، عراق، قزاقستان و هند در دو بخش بانوان و آقایان حضور داشتند و رقابت های خود را در ده وزن ۴۲-، ۴۴-، ۴۶-، ۴۹-، ۵۲-،۵۵-، ۵۹-، ۶۳-، ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم در دو بخش کیوروگی و پاراتکواندو رده های سنی نوجوانان و بزرگسالان به نمایش گذاشتند.

بر این اساس، اوین پاداشی و کیمیا مولودی پور دو ورزشکار نوجوان سقزی به نمایندگی از تیم کردستان در قالب تیم ملی ایران در این رقابت ها حضور پیدا کردند و موفق شدند دو نشان با ارزش نقره را برای استان کردستان به ارمغان بیاورند.
در نتایج انفرادی اوین پاداشی اولین نماینده استان کردستان در وزن ۵۲- کیلوگرم در مرحله یک چهارم با شکست ۱۰ بر هفت آرینا کرمجانی رقیب ایرانی خود به دیدار نیمه نهایی راه پیدا کرد و در این مرحله نیز با اقتدار حریف هندی خود را با نتیجه ۱۹ بر ۱۵ از پیش رو برداشت تا در دور نهایی مقابل مهسا علیزاده قرار گیرد که در این مرحله با قبول شکست ۱۲ بر شش در جایگاه دوم ایستاد و نشان نقره را به گردن انداخت.
همچنین کیمیا مولودی پور دیگر نماینده استان کردستان در وزن ۶۸- کیلوگرم با یک دوره استراحت در مرحله یک چهارم و شکست فرناز شریفی در دور نیمه نهایی و قبول شکست مقابل آناهیتا توکلی در دیدار نهایی بر سکوی دوم ایستاد و صاحب گردن آویز نقره شد.
در نتایج تیمی سومین دوره رقابت های بین المللی جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو ۲۰۱۹ در آسیا هوگوپوشان ایرانی با ۹ مدال طلا، یک نقره و ۱۱۷۳ امتیاز قهرمان شدند؛ اردن با یک طلا، یک نقره، یک برنز و ۲۰۶ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و سوریه با یک برنز و ۲۲ امتیاز بر سکوی سومی قرار گرفت.
درخشش دختران کردستانی در جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی