رفتن به بالا
  • جمعه - 17 دی 1395 - 23:45
  • کد خبر : ۱۹۶۶
  • چاپ خبر : خانه ژیمناستیک شهرستان بانه در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره بهرداری می رسد
پروژه های ورزشی فجر کردستان:

خانه ژیمناستیک شهرستان بانه در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره بهرداری می رسد

  مدیر کل ورزش و جوانان کردستان از افتتاح خانه ژیمناستیک شهرستان بانه خبر داد و عنوان کرد، این طرح نیز یکی از ۱۱ پروژه ورزشی است که در دهه مبارک فجر به بهره بهرداری می رسد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ حامد جولایی در ادامه طرح های افتتاحی پروژه های ورزشی در سطح استان […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان از افتتاح خانه ژیمناستیک شهرستان بانه خبر داد و عنوان کرد، این طرح نیز یکی از ۱۱ پروژه ورزشی است که در دهه مبارک فجر به بهره بهرداری می رسد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ حامد جولایی در ادامه طرح های افتتاحی پروژه های ورزشی در سطح استان گفت، خانه ژیمناستیک شهرستان بانه در سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.

حامد جولایی تصریح کرد، خانه ژیمناستیک شهرستان بانه در سال ۸۷ کلنگ آن بر زمین زده شد و اعتبارات این پروژه جهت احداث و اتمام آن از محل ملی و استانی تأمین شده است.

جولایی خاطر نشان کرد، این پروژه در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع در بخش های مختلف با شرایط استاندارد احداث و در اختیار ورزشکاران رشته ژیمناستیک قرار خواهد گرفت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در ادامه افزود، خانه ژیمناستیک شهرستان بانه در حال حاضر صد در صد پیشرفت فیزیکی دارد و پروژه با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار پایان یافته است.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت، این سالن ورزشی در بخش هایی شامل سالن آموزشی و تمرینی، رختکن، مدیریت و سریس های بهداشتی احداث شده است.

این مقام مسئول تاکید کرد، در راستای واگذاری طرح های تملک دارایی های سرمایه ای به بخش غیردولتی(ماده ۲۷) با امضای قراردادی از سوی اداره کل ورزش و جوانان کردستان خانه ژیمناستیک بانه به بخش خصوصی واگذار شده است.

حامد جولایی در پایان گفت، با احداث و بهره برداری از این پروژه ها سرانه فضای ورزشی در سطح استان کردستان افزایش خواهد یافت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی