رفتن به بالا
  • جمعه - 12 دی 1399 - 23:33
  • کد خبر : ۹۰۵۶
  • چاپ خبر : خانه بسکتبال کردستان دومین پیروزی خود را در لیگ دسته اول بسکتبال ایران ثبت کرد
در پایان روز دوم؛

خانه بسکتبال کردستان دومین پیروزی خود را در لیگ دسته اول بسکتبال ایران ثبت کرد

ابزارسازان کرمانشاه علیرغم باخت در دو دیدار  پلی آف لیگ دسته اول بسکتبال برابر تیم کوچین آمل، با موافقت مسئولان فدراسیون مجوز حضور در سوپر لیگ بسکتبال ایران را گرفت.

روز دوم مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال ایران در گروه الف (شمال)، عصر جمعه برگزار شد که در مهترین دیدار آن خانه بسکتبال سنندج مقابل تیم همنام کرمانشاهی به پیروزی دست یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

روز دوم مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال ایران در گروه الف (شمال)، عصر جمعه برگزار شد که در مهترین دیدار آن خانه بسکتبال سنندج مقابل تیم همنام کرمانشاهی به پیروزی دست یافت.

به گزارش یاریزان؛ رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال ایران در گروه الف (شمال) با حضور سه نماینده از شهر های کرمانشاه، سنندج و کامیاران از روز پنجشنبه یازدهم دیماه آغاز شده است.

 

------------------------------------

در روز اول این رقابت ها تیم های تیم های خانه بسکتبال کردستان و خانه بسکتبال اسدآباد بتریب برابر تیم های پاس ناجا کامیاران و خانه بسکتبال کرمانشاه موفق به کسب پیروزی شده بودند.

در روز دوم اما نماینده شایسته کامیاران با پیروزی نزدیک ۷۲ بر ۶۹ مقابل تیم خانه بسکتبال البرز (قزوین) موفق به دشت اولین پیروزی خود شد.

در دیگر دیدار امروز خانه بسکتبال کردستان با نتیجه ۶۹ بر ۴۹ تیم خانه بسکتبال کرمانشاه را مغلوب کرد تا روز خوب دو نماینده استان کردستان را کامل کرده باشد و پس از ثبت دومین پیروزی در جایگاه اول جدول این رقابت ها قرار بگیرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم های شرکت کننده در این گروه با استراحت در روز شنبه سیزدهم دیماه، دیدار های خود را در روز یکشنبه چهاردهم دیماه و بمیزبانی خانه بسکتبال کرمانشاه ادامه خواهند داد.

 

برنامه روز سوم رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال ایران در گروه الف شمال به شرح زیر است:

 

 

برنامه مسابقات لیگ دسته یک آقایان گروه شمال “ الف ” مردان ایران با شرکت 5 تیم به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود.

 

 

یکشنبه ۱۴ دیماه

ساعت ۱۶
خانه بسکتبال کردستان / خانه بسکتبال اسدآباد

ساعت ۱۸
خانه بسکتبال کرمانشاه / خانه بسکتبال البرز (قزوین)

 

باتوجه به نتایج دو روز ابتدایی، دیدار بین تیم های خانه بسکتبال کردستان و خانه بسکتبال اسدآباد از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی