رفتن به بالا
  • یکشنبه - 24 اسفند 1399 - 12:36
  • کد خبر : ۹۸۰۸
  • چاپ خبر : حضور دوباره راهیان کرمانشاه در لیگ دسته اول فوتبال به سود ورزش این استان است
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی:

حضور دوباره راهیان کرمانشاه در لیگ دسته اول فوتبال به سود ورزش این استان است

به گزارش یاریزان؛ محمد رشیدی در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: تیم فوتبال راهیان کرمانشاه که با حکم دیوان عالی کشور مجوز حضور دوباره در مسابقات لیگ دسته اول را کسب کرده برای تحقق این مهم نیاز حمایت همه مسوُولان استان است. وی افزود: در همین راستا خود من به عنوان عضوی از مجمع نمایندگان استان کرمانشاه که در فراکسیون ورزش هم حضور دارم هر کاری که برای بازگشت دوباره راهیان به لیگ دسته اول لازم باشد انجام خواهم داد و در کنار مسوُولان تیم هستم تا ان شالله شاهد حضور دوباره آنها در لیگ باشیم. رشیدی با بیان اینکه راهیان متعلق به مردم کرمانشاه و این استان است، خاطرنشان کرد: حمایت نکردن از این تیم و حضور نیافتن دوباره آنها در مسابقات لیگ دسته اول نوعی ظلم به مردم ورزش دوست این دیار است.

محمد رشیدی نماینده کرمانشاه و عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از حضور دوباره تیم فوتبال راهیان در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حمایت و آن را به سود ورزش کرمانشاه دانست.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

محمد رشیدی نماینده کرمانشاه و عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از حضور دوباره تیم فوتبال راهیان در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حمایت و آن را به سود ورزش کرمانشاه دانست.

به گزارش یاریزان؛ محمد رشیدی در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: تیم فوتبال راهیان کرمانشاه که با حکم دیوان عالی کشور مجوز حضور دوباره در مسابقات لیگ دسته اول را کسب کرده برای تحقق این مهم نیاز حمایت همه مسوُولان استان است.

 

------------------------------------

وی افزود: در همین راستا خود من به عنوان عضوی از مجمع نمایندگان استان کرمانشاه که در فراکسیون ورزش هم حضور دارم هر کاری که برای بازگشت دوباره راهیان به لیگ دسته اول لازم باشد انجام خواهم داد و در کنار مسوُولان تیم هستم تا ان شالله شاهد حضور دوباره آنها در لیگ باشیم.

رشیدی با بیان اینکه راهیان متعلق به مردم کرمانشاه و این استان است، خاطرنشان کرد: حمایت نکردن از این تیم و حضور نیافتن دوباره آنها در مسابقات لیگ دسته اول نوعی ظلم به مردم ورزش دوست این دیار است.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز همه مسوُولان وظیفه دارند برای بازگشت دوباره راهیان به لیگ همه تلاش خود را به کار گیرند و خوب است آقای بازوند استاندار نیز به موضوع ورود پیدا کند هرچند می دانم او هم در حال تلاش برای تحقق این مهم است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی گفت: بدون شک همدلی مسوُولان در موضوع بازگشت راهیان به لیگ فوتبال می تواند خیلی بهتر موانع موجود از سر راه برداشته و شرایط حضور دوباره این تیم در لیگ دسته اول را فراهم کند.

رشیدی در عین حال خواستار تداوم حمایت از تنها نماینده فوتبال استان شد و گفت: به یاری خدا و پس از بازگشت دوباره راهیان به لیگ دسته اول حمایت ها از این تیم باید ادامه داشته باشد تا شاهد صعود آنها به رقابت های لیگ برتر هم باشیم.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تصریح کرد: هرچقدر بتوانیم در بحث ورزش و رسیدگی به جوانان سرمایه‌هایمان را به سطح و تراز ملی برسانیم ارزشمند خواهد بود و امید به زندگی را میان آنها افزایش داده ایم.

وی در عین حال یکی از مشکلات ورزش استان را نبود و یا کمبود اسپانسر اعلام کرد و گفت: همین موضوع باعث ایجاد مشکلاتی برای تیم های ورزشی و ورزشکاران ما شده که باید فکری هم برای حل این مشکل کنیم.

رشیدی در پایان ابراز امیدواری کرد با انسجام مسوُولان استان و همکاری فدراسیون فوتبال شاهد بازگشت دوباره راهیان به مسابقات لیگ دسته اول فصل آینده باشیم تا بازهم شور و نشاط به ورزش استان بازگردد.

تیم فوتبال راهیان کرمانشاه تنها نماینده فوتبال استان در مسابقات لیگ دسته اول فصل ۹۴ – ۹۳ بود که در پایان این رقابت ها به شکل عجیبی به لیگ دسته ۲ سقوط کرد، موضوعی که از همان زمان مسوولان باشگاه زیر بار آن نرفته و اقدامات قانونی خود را برای بازگشت دوباره به این رقابت ها آغاز کردند.

دوندگی های زیاد مدیران راهیان در نهایت نتیجه داد و دستگاه قضایی نیز با تشکیل دادگاه های بدوی و تجدیدنظر حکم را به سود نماینده فوتبال کرمانشاه و بازگشت دوباره آن ها به لیگ دسته یک صادر کرد و طبق این آرا راهیان می بایست در فصل ۹۷ – ۹۶ بازهم در لیگ آزادگان حضور پیدا می کرد اما مقاومت فدراسیون مانع از تحقق این امر شد.

با این حال اعتراض فدراسیون نشین ها نیز بی نتیجه ماند و دیوان عالی کشور نیز آخرین مرجعی بود که رای صادره در دادگاه های گذشته را تایید و اعلام کرد راهیان کرمانشاه باید به لیگ دسته اول فوتبال کشور بازگردد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی