رفتن به بالا
  • جمعه - 16 آبان 1399 - 17:49
  • کد خبر : ۸۱۰۳
  • چاپ خبر : حضور حرفه ای های اسنوکر ایران در رقابت های مسترز آلمان
با اعلام فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛

حضور حرفه ای های اسنوکر ایران در رقابت های مسترز آلمان

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، رقابت های انتخابی اسنوکر مسترز آلمان در بخش حرفه ای ها بیستم آبان ماه در میلتون کینز انگلستان آغاز خواهد شد. این رقابت ها درشرایط همه گیری ویروس کرونا اما با مقررات سختگیرانه انجام می شود و تمام بازیکنان یک روز پیش از آغاز مسابقات تست می دهند و در هتل محل اقامت مسابقات قرنطینه می شوند. در مرحله انتخابی رقابت های مسترز آلمان، حسین وفایی در نخستین دیدار خود سه شنبه 20 آبان ماه در مقابل بری هاوکینز رنک شماره 21 جهان قرار می گیرد و واحدی پنجشنبه 22 آبا ماه به مصاف دیوید گریس رنک شماره 67 جهان می رود. نمایندگان کشورمان در صورت کسب پیروزی در مراحل انتخابی، جواز حضور در مرحله اصلی که بهمن ماه در کشور آلمان برگزار می شود را کسب می کنند.

رقابت های اسنوکر انتخابی مسترز آلمان بیستم تا بیست و چهارم آبان ماه در میلتون کینز انگلستان برگزار می شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رقابت های اسنوکر انتخابی مسترز آلمان بیستم تا بیست و چهارم آبان ماه در میلتون کینز انگلستان برگزار می شود.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، رقابت های انتخابی اسنوکر مسترز آلمان در بخش حرفه ای ها بیستم آبان ماه در میلتون کینز انگلستان آغاز خواهد شد. این رقابت ها درشرایط همه گیری ویروس کرونا اما با مقررات سختگیرانه انجام می شود و تمام بازیکنان یک روز پیش از آغاز مسابقات تست می دهند و در هتل محل اقامت مسابقات قرنطینه می شوند.

 

------------------------------------

در مرحله انتخابی رقابت های مسترز آلمان، حسین وفایی در نخستین دیدار خود سه شنبه ۲۰ آبان ماه در مقابل بری هاوکینز رنک شماره ۲۱ جهان قرار می گیرد و واحدی پنجشنبه ۲۲ آبا ماه به مصاف دیوید گریس رنک شماره ۶۷ جهان می رود.

نمایندگان کشورمان در صورت کسب پیروزی در مراحل انتخابی، جواز حضور در مرحله اصلی که بهمن ماه در کشور آلمان برگزار می شود را کسب می کنند.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی