رفتن به بالا
  • سه شنبه - 11 آبان 1400 - 08:33
  • کد خبر : ۱۱۹۹۹
  • چاپ خبر : حذف نماینده کردستان از رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های ایران
در پایان ضربات پنالتی؛

حذف نماینده کردستان از رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های ایران

به گزارش یاریزان؛ قبل از آغاز هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان کردستان، سه تیم آبیدر سنندج، ساحل سقز و اوراز مریوان در کورس قهرمانی این رقابت ها حضور داشتند. ایستگاه پایانی لیگ برتر فوتبال کردستان روز جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ از ساعت 17 با برگزاری سه دیدار در شهر های مختلف این استان پیگیری شد. در مهمترین دیدار این هفته، تیم آبیدر سنندج در خانه تیم ساحل سقز با کسب نتیجه تساوی بدون گل و اندوختن ۱۲ امتیاز در صدر جدول ایستاد و به مقام قهرمانی این رقابت ها رسید. همچون یکی از دیدار های هفته چهارم این دیدار نیز بدون حاشیه نبود و تماشاگران دو تیم با ورود به زمین مسابقه با یکدیگر درگیر شدند. در دیگر دیدار هفته پایانی، تیم اوراز مریوان با پیروزی ۳ بر ۱ مقابل پیام نوین سنندج را شکست داد با کسب ۱۱ امتیاز به مقام نایب قهرمانی رسید. همچنین دیدار دو تیم هیات فوتبال بانه و سپهرتابناک دیواندره با نتیجه یک بر صفر بسود نماینده بانه به پایان رسید. در پایان این مسابقات تیم ساحل سقز با کسب ۹ امتیاز به مقام سوم لیگ رسید. همچنین تیم علم و ادب قروه بدلیل گل زده کمتر نسبت به تیم پیام نوین سنندج و تفاضل گل کمتر نسبت به سپهر تابناک دیواندره به به لیگ دسته اول فوتبال استان کردستان سقوط کرد.

تیم آبیدر سنندج نماینده استان کردستان در رقابت های جام حذفی فوتبال ایران با شکست در ضربات پنالتی مقابل حریف خود در مرحله دوم از دور رقابت ها حذف شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم آبیدر سنندج نماینده استان کردستان در رقابت های جام حذفی فوتبال ایران با شکست در ضربات پنالتی مقابل حریف خود در مرحله دوم از دور رقابت ها حذف شد.

به گزارش یاریزان؛ رقابت های مرحله دوم جام حذفی فوتبال باشگاه های ایران روز گذشته در شهرهای مختلف برگزارشد تا چهره تیم های راه یافته به مرحله سوم مشخص شود.

 

------------------------------------

تیم آبیدر سنندج که به عنوان نماینه استان کردستان در این مسابقات حضور پیدا کرده است روز گذشته در ورزشگاه تختی شوط به مصاف تیم ماکو جوان نماینده آذربایجان غربی رفت.

در این دیدار در وقت قانونی و اضافه بازی تیم ها به نتیجه ۲ – ۲ مساوی رضایت دادند تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله سوم را ضربات پنالتی تعیین کند.
سینا ایزدی و رضا کرمی گلزنان نماینده کردستان در این دیدار بودند.

در نهایت تیم ماکو جوان با نتیجه ۴ – ۱ در ضربات پنالتی برنده این دیدار شد و جواز حضور در مرحله سوم را بدست آورد و تیم آبیدر سنندج نماینده کردستان از صعود به مرحله بعدی باز ماند و از دور رقابت ها حذف شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی