رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 15 دی 1401 - 15:47
  • کد خبر : ۱۴۷۹۳
  • چاپ خبر : جدیدترین رنکینگ تکواندوکاران با صعود قابل توجه نمایندگان ایران همراه شد

جدیدترین رنکینگ تکواندوکاران با صعود قابل توجه نمایندگان ایران همراه شد

فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی هوگوپوشان در ماه ژوئن را اعلام کرد. به گزارش یاریزان؛ فدراسیون جهانی تکواندو با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری رقابت ها، از 20 مردادماه 1399 (10 آگوست 2020) اعلام کرد امتیازات رنکینگ از ژانویه تا دسامبر 2020 ثابت مانده و هیچ امتیازی از ورزشکاران کسر نمی شود که حالا و با برگزاری رویدادهای بین المللی دارای امتیاز، احتساب امتیازات رنکینگ آغاز شده است. با اعلام WT از ماه مارس تا جولای 2021 هیچ کسر امتیازی برای رویدادهای برگزار شده در سال های 2020 و 2021 انجام نمی شود. در رده‌بندی جدید اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، آرمین هادی‌پور نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان با 298/44 امتیاز در رده ششم قرار گرفت؛ حسین لطفی دیگر تکواندوکار کشورمان در این وزن با 56/50 امتیاز رده هفتاد و یکم را به خود اختصاص داد.

در جدیدترین رنکینگ بهترین های تکواندو جهان در اوزان المپیکی ماه ژانویه در سال ۲۰۲۳، با صعود قابل توجه نمایندگان کشورمان همراه بود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در جدیدترین رنکینگ بهترین های تکواندو جهان در اوزان المپیکی ماه ژانویه در سال ۲۰۲۳، با صعود قابل توجه نمایندگان کشورمان همراه بود.

به گزارش یاریزان؛ وب سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ ماه ژانویه ۲۰۲۳ را منتشر کرد که جایگاه تکواندوکاران ایران در جدیدترین رده بندی با تغییراتی همراه شد. در رنکینگ جدید سال ۲۰۲۳، امتیازات تورنمنت های بین المللی و البته رقابت های ارتش های جهان ۲۰۲۲ به میزبانی تهران لحاظ شده است که جایگاه نمایندگان ایران در جدول صعود داشته است.

 

------------------------------------

 

جدیدترین رنکینگ تکواندوکاران ایرانی به شرح زیر اعلام شد:

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در وزن ۵۸- کیلوگرم گروه آقایان، حسین لطفی بعد از قهرمانی جهان مکزیک مجددا با تغییر رنکینگ رو به رو شد و با ۷۴.۷۴ امتیاز و ۲ پله صعود به رده ۴۸ صعود کرد. در همین وزن مهدی حاجی موسائی با ۱۱۸.۳۲ امتیاز همچنان در جایگاه ۲۶ ایستاد و آرمین هادی پور با ۹۸.۵۷ امتیاز و ۳ پله سقوط در رده ۳۴ قرار گرفت. محمد صادق دهقانی نیز بدون تغییر با ۶۱.۸۲ امتیاز در رده ۶۵ جهان ایستاد.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، سروش احمدی با وجود اینکه مدتی است در هیچ رویدادی شرکت نکرده است، با کسب ۹۵.۵۳ امتیاز و یک پله صعود در رده ۳۵ ایستاد. رضا کلهر با ۷۰.۴۰ امتیاز همچنان در جایگاه ۵۸ ایستاده است. متین رضایی نیز با صعود ۲ پله ای در جایگاه ۱۳۴ ایستاد. این درحالی است که همچنان امتیازات رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان صوفیه ۲۰۲۲ و قهرمانی نوجوانان آسیا هوشیمینه ۲۰۲۲ در جمع امتیازات قهرمانان این رقابت ها ثبت نشده است. امیرمحمد بخشی نیز با کسب ۸۰.۵۸ امتیاز در جایگاه چهل و پنجم، محمد مهدی عمادی با ۵۶.۵۰ رتبه ۷۲ و فرزان عاشورزاده با ۵۶.۱۹ خانه ۷۵ را به خود اختصاص دادند.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، میرهاشم حسینی با کسب ۹۴.۷۰ امتیاز بدون تغییر در رده ۳۳ جای گرفته است؛ مهران برخورداری نیز با کسب ۸۵.۳۶ امتیاز به رده ۳۹ رفت و دانیال بزرگی با ۶۴.۹۰ امتیاز و یک پله سقوط به رده ۵۷ رفت.

در وزن ۸۰+ کیلوگرم، سجاد مردانی با ۱۶۸.۸۶ امتیاز و یک پله سقوط نسبت به ماه گذشته به رتبه ۱۵ رسید؛ علی احمدی با ۶۸.۴۰ امتیاز در رده چهل و پنجم، علیرضا نادعلیان با کسب ۶۰.۷۰ امتیاز در جایگاه ۴۸ ایستادند. علی نجفی نایب قهرمان رقابت های ارتش های جهان ۲۰۲۲ به میزبانی تهران نیز با کسب ۴۷.۷۰ امتیاز و یک پله صعود در جایگاه ۵۶ قرار گرفت. ابوالفضل عباسی همچنان با کسب ۲۸.۳۷ امتیازدر رده ۸۰ ایستاد. او نیز مانند کلهر و رضایی منتظر است تا امتیازاتش در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان صوفیه و قهرمانی آسیا هوشیمینه محاسبه شود.

در گروه بانوان و در وزن ۴۹- کیلوگرم، مبینا نعمت زاده با ۱۶۷.۶۰ امتیاز همچنان در جایگاه پانزدهم قرار گرفته است. غزل سلطانی با کسب ۹۳.۹۶ امتیاز و یک پله صعود در جایگاه ۳۴ قرار گرفت. در همین وزن سعیده نصیری با ۷۲.۰۴ امتیاز در رده ۵۱ و نگار اسماعیلی با کسب ۷۲.۰۴ در جایگاه ۵۱ قرار گرفت.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، ناهید کیانی با کسب ۱۶۹.۸۶ امتیاز و یک پله سقوط نسبت به ماه گذشته در رده دوازدهم جای گرفت. زهرا شیدایی با ۸۸.۱۴ امتیاز در رتبه ۴۴ ایستاده است؛ نسترن ولی زاده نیز با کسب ۷۲.۷۰ امتیاز در جایگاه ۵۱ قرار گرفت.

ملیکا میرحسینی در وزن ۶۷- کیلوگرم با ۸۳.۸۴ در رده ۳۵ وزن خود قرار دارد؛ سیده نرگس میرنواللهی نیز با کسب ۸۲.۴۱ امتیاز در جایگاه ۳۷ ایستاده است و کوثر اساسه با ۶۷.۳۷ امتیاز در رتبه ۵۰ قرار گرفت. زینب اسماعیلی نیز با ۴۵.۲۴ امتیاز در رده ۶۷ قرار دارد.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم، اکرم خدابنده با وجود خداحافظی از شیاپ چانگ با ۹۳.۳۰ امتیاز و یک پله صعود در رتبه سی ام قرار گرفت و زهرا پوراسماعیل نیز با یک پله صعود و ۵۳.۴۹ امتیاز به رده چهل و ششم رنکینگ المپیکی رفت. همچنین فاطمه شفیع پور با ۱۵.۸۴ امتیاز و ۲ پله صعود به رده ۹۷ رسید.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی