رفتن به بالا
  • دوشنبه - 29 آذر 1400 - 08:55
  • کد خبر : ۱۲۰۹۳
  • چاپ خبر : تیم ملی کاراته نوجوانان ایران با سرمربی ارومیه ای اش قهرمان آسیا شد

تیم ملی کاراته نوجوانان ایران با سرمربی ارومیه ای اش قهرمان آسیا شد

شیوع ویروس کرونا در اسپانیا به منطقه خطر رسیده و کلیه رقابت‌های ورزشی این کشور به تعطیلی کشیده شده است و هر آن ممکن است رقابت‌های کاراته وان هم لغو شوند.

تیم ملی کاراته نوجوانان ایران با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و دو برنز به سرمربیگری رضا میدان رو از آذربایجان غربی قهرمان آسیا شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم ملی کاراته نوجوانان ایران با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و دو برنز به سرمربیگری رضا میدان رو از آذربایجان غربی قهرمان آسیا شد.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ در تمام رده های سنی ( نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در دو بخش کاتا و کومیته از صبح دیروز شنبه به میزبانی آلماتی قزاقستان آغاز شد.

 

------------------------------------

در پایان روز نخست رقابت ها، تیم ملی کاراته ایران با درخشش در دو بخش کاتا و کومیته موفق شد ۶ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز کسب کند تا در مجموع با ۱۰ مدال صدر جدول رده بندی را در اختیار گیرد.

پس از تیم ایران، کویت با ۲ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز در جایگاه دوم ایستاد و قزاقستان میزبان با ۲ طلا، یک نقره و ۵ برنز در مکان سوم قرار گرفت.

تیم ملی کاراته نوجوانان ایران با سرمربیگری رضا میدان رو از استان آذربایجان غربی با کسب ۲ طلا، یک نقره و دو برنز در جایگاه نخست آسیا ایستاد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

کاروان تیم‌های ملی کاراته ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ با عنوان عزم و ایمان حاضر شده است.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیایی ۲۰۲۱در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در دو بخش کاتا و کومیته از ۲۷ آذر تا اول دی‌ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

گفتنی است سید علی کریمی در رده بزرگسالان و هادی کیانی در رده سنی امید دو ملی پوش شایسته استان آذربایجان غربی هستند که برای کسب مدال های خوشرنگ آسیایی در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی