رفتن به بالا
  • سه شنبه - 2 شهریور 1400 - 16:01
  • کد خبر : ۱۱۴۷۹
  • چاپ خبر : تیم ملی مچ اندازی ایران بر سکوی سوم قاره کهن ایستاد
با کسب 31 مدال رنگارنگ؛

تیم ملی مچ اندازی ایران بر سکوی سوم قاره کهن ایستاد

دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان غربی گفت: ۱۷ نفر از مُچ اندازان استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

  ملی پوشان مچ اندازی ایران در بخش تیمی بزرگسالان و در مجموع رده های سنی، عنوان سوم آسیا را به خود اختصاص دادند. به گزارش یاریزان؛ در پایان نوزدهمین دوره رقابت های مچ اندازی قهرمانی آسیا در قزاقستان، تیم ملی ایران در بخش تیمی بزرگسالان و در قسمت مجموع صاحب عنوان سوم این رقابتها […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ملی پوشان مچ اندازی ایران در بخش تیمی بزرگسالان و در مجموع رده های سنی، عنوان سوم آسیا را به خود اختصاص دادند.

به گزارش یاریزان؛ در پایان نوزدهمین دوره رقابت های مچ اندازی قهرمانی آسیا در قزاقستان، تیم ملی ایران در بخش تیمی بزرگسالان و در قسمت مجموع صاحب عنوان سوم این رقابتها شد. در این رقابتها ملی پوشان کشورمان در قسمت بزرگسالان صاحب ۳ نقره و ۱۳ برنز شدند.

 

------------------------------------

در رقابتهای دست چپ بزرگسالان و در وزن ۶۰ کیلوگرم بانوان آرزو حسینی به مقام سوم دست یافت. مریم مهران فرد در ۷۰ کیلوگرم عنوان دوم را از آن خود کرد و رویا مهبودی در ۹۰ کیلوگرم سوم شد. همچنین سونیا امیر شقاقی در ۹۰+ کیلوگرم صاحب مقام دوم و مدال نقره مسابقات شد.

در بخش مردان هم سعید رحمانی در ۷۰ کیلوگرم دوم شد واحسان طاطاری در ۸۵ کیلوگرم، وحید جعفری در ۱۰۰ کیلوگرم و ابوالفضل عبدالمالکی در ۱۱۰+ کیلوگرم عنوان سوم و مدال برنز مسابقات را به خود اختصاص دادند.

در رقابتهای دست راست بزرگسالان و در بخش بانوان، آرزو حسینی در ۶۰ کیلوگرم، مریم مهران فرد در ۷۰ کیلوگرم، ماهرخ سادات احمدپناه در ۸۰ کیلوگرم و سونیا امیرشقاقی در ۹۰+ کیلوگرم صاحب عنوان سوم و برنده مدال برنز شدند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در بخش مردان نیز سعید رحمانی در ۷۰ کیلوگرم، بابک فرج اللهی در ۸۰ کیلوگرم، احسان طاطاری در ۸۵ کیلوگرم، احمد خراسانی در ۱۰۰ کیلوگرم چهار عنوان سومی و مدال برنز کسب کردند.

با این نتایج ایران با ۱۶ مدال و پس از تیمهای قزاقستان و ازبکستان عنوان سوم بزرگسالان آسیا را به خود اختصاص داد.

همچنین در دسته مستر، بانوان ایران موفق به کسب چهار طلا، دو نقره و دو برنز شدند. این عناوین توسط مریم مهران فرد، ماهرخ سادات احمدپناه، سونیا امیرشقاقی و رویا مهبودی به دست آمد. در مستر آقایان هم پرویز زارعی دو برنز به دست آورد.

در بخش نوجوانان نیز بهار بدیعی دو نقره دست راست و دست چپ وزن ٧٠ کیلو را به خود اختصاص داد. بدیعی همچنین توانست در رده سنی جوانان مدال برنز دست راست و در رده سنی امید نیز مدال برنز دست راست از آن خود کند.

بابک فرج الهی هم در وزن ۸۰ کیلوگرم رده سنی امید عنوان سوم بخش دست راست را از آن خود کرد.

به این ترتیب تیم ملی مچ اندازی ایران در رده بندی تمامی رده های سنی با ۴ مدال طلا، ۷ مدال نقره و ۲۰ مدال برنز و مجموع ۳۱ مدال در جایگاه سوم آسیا قرار گرفت. قزاقستان و قرقیزستان توانستند به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا را از آن خود کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی