رفتن به بالا
  • یکشنبه - 25 فروردین 1398 - 20:38
  • کد خبر : ۴۵۵۵
  • چاپ خبر : ایران با دو گل فوتسالیست های ارومیه ای از شکست برابر روسیه گریخت

ایران با دو گل فوتسالیست های ارومیه ای از شکست برابر روسیه گریخت

با اعلام فدراسیون فوتبال دو فوتسالیست از ارومیه و سنندج به اردوی آماده سازی تیم ملی زیر 20 سال جوانان ایران دعوت شدند.

  تیم فوتسال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اسش برابر تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال با دو گل فوتسالیست های ارومیه ای توانست از شکست رهایی یابد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ اولین دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان برابر روسیه روز گذشته (شنبه ۲۴ فروردین) با نتیجه دو بر صفر […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتسال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اسش برابر تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال با دو گل فوتسالیست های ارومیه ای توانست از شکست رهایی یابد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ اولین دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان برابر روسیه روز گذشته (شنبه ۲۴ فروردین) با نتیجه دو بر صفر به سود تیم ملی روسیه به پایان رسید.

دومین دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران و روسیه ظهر امروز در سالن پیامبر اعظم برگزار شد که در این دیدار ملی پوشان موفق به گریز از شکست شدند.

این دیدار در حالی آغاز شد که اولین گل ایران توسط بلال اسماعیل پور به ثمر رسید تا نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر ملی پوشان ایران پایان یابد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نیمه دوم این بازی در حالی برگزار شد که تیم روسیه دو گل به ثمر رساند. حملات شاگردان شاندیزی برای به ثمر رساندن گل همچنان ادامه دارد تا بازیکنان بتوانند گل خورده را جبران کنند. دومین گل ایران از روی نقطه پنالتی درست ۱۹ ثانیه به پایان مسابقه توسط سالار آقاپور به ثمر رسید.

شایان ذکر است، بلال اسماعیل پور و سالار آقاپور فوتسالیست های ارومیه ای هستند که سابقه عضویت در تیم ملی و حضور در رقابت های انتخابی قهرمانی آسیا و المپیک ۲۰۱۸ جوانان را در کارنامه خود دارند.

علی صانعی به همراه علی رعدی، محمدرضا ساکت و داود پرهیزکار و خوراکچی با حضور در سالن این دیدار را از نزدیک نظاره کردند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی