رفتن به بالا
  • جمعه - 17 اسفند 1397 - 23:02
  • کد خبر : ۴۱۳۲
  • چاپ خبر : شاهین کرمانشاه قهرمان لیگ دسته اول فوتسال کشور شد

شاهین کرمانشاه قهرمان لیگ دسته اول فوتسال کشور شد

شاهین کرمانشاه در فینال لیگ دسته یک فوتسال کشور در مقابل هایپر شاهین شهر برنده شد و در کرمانشاه جشن قهرمانی گرفت.

  شاهین کرمانشاه در فینال لیگ دسته یک فوتسال کشور در مقابل هایپر شاهین شهر برنده شد و در کرمانشاه جشن قهرمانی گرفت.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ دو تیم شاهین کرمانشاه و هایپر شاهین شهر در سالن فوتسال مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم کرمانشاه جهت مشخص شدن قهرمان لیگ دسته یک امروز ۱۷ اسفند […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شاهین کرمانشاه در فینال لیگ دسته یک فوتسال کشور در مقابل هایپر شاهین شهر برنده شد و در کرمانشاه جشن قهرمانی گرفت.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ دو تیم شاهین کرمانشاه و هایپر شاهین شهر در سالن فوتسال مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم کرمانشاه جهت مشخص شدن قهرمان لیگ دسته یک امروز ۱۷ اسفند در برابر یکدیگر صف آرایی کردند.

دو تیم در وقت های قانونی و اضافه بازی به تساوی ۶ بر ۶ رسیدند و مشخص شدن قهرمان لیگ دسته یک به ضربات پنالتی کشیده شد و در نهایت شاهین کرمانشاه در ضیافت ضربات پنالتی با نتیجه ۹ بر ۸ برنده بازی شد.

در وقت‌های قانونی بازی، گل‌های ابتدایی در تیم هایپرشهر شاهین شهر را کامبیز گمرکی، حمید کاهبنده، قپانچی و فیروزپور به ثمر رساندند و حمیدرضا سلیمانی برای کرمانشاهی‌ها دبل کرد و رامین بابا جانی نیز هتریک کرد. یاسر اژدر گل پنجم شاهین را به ثمر رساند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شایان ذکر است، ۲ تیم صعود خود را به لیگ برتر فوتسال کشور مسجل کرده بودند و این بازی تنها برای مشخص شدن قهرمان لیگ دسته اول کشور در شهر کرمانشاه برگزار شد.

تیم فوتسال شاهین کرمانشاه پس از انجام دو بازی نفس گیر در مرحله پلی آف برابر تیم نفت امیدیه، جواز حضور در لیگ‌برتر فوتسال را به دست آورده بود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی