رفتن به بالا
  • یکشنبه - 26 تیر 1401 - 16:06
  • کد خبر : ۱۲۷۵۲
  • چاپ خبر : تیم زاگرس اسلام آباد غرب از لیگ برتر هندبال ایران انصراف داد و منحل شد!

تیم زاگرس اسلام آباد غرب از لیگ برتر هندبال ایران انصراف داد و منحل شد!

هفته چهارم از رقابتهای لیگ برتر هندبال مردان ایران با وجود حذف یک تیم از گردونه مسابقات بدون تغییر رتبه بندی تیم ها و صدرنشینی هندبال اسلام آباد برگزار شد

مالک تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب انصراف باشگاه خود را از حضور در مسابقات لیگ برتر ایران اعلام کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مالک تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب انصراف باشگاه خود را از حضور در مسابقات لیگ برتر ایران اعلام کرد.

به گزارش یاریزان و به نقل از روابط عمومی باشگاه هندبال زاگرس اسلام آباد، با تصمیم سجاد اعظم مالک و مدیر عامل زاگرس، این تیم انصراف خود را از حضور در مسابقات لیگ برتر هندبال کشور اعلام کرد.

 

------------------------------------

باشگاه زاگرس اسلام آباد غرب که پس از سقوط به لیگ دسته اول، فصل گذشته موفق شد مجددا به لیگ برتر هندبال ایران صعود کند، روزگاری نماینده کشورمان در مسابقات جام باشگاه های آسیا بود و انصرافش از لیگ برتر شوک بزرگی به جامعه هندبال و ورزش کرمانشاه است.

گفتنی است، ظهر دیروز مدیران باشگاه زاگرس در جلسه با استاندار و مدیر کل اداره ورزش و جوانان کرمانشاه، ضمن بیان مشکلات شان برای حضور در لیگ برتر، درخواست حمایت و کمک داشتند که با قول مساعد آن ها روبرو شد اما ساعاتی بعد، “مجتبی بخشی پور” نماینده شهرستان اسلام آبادغرب در مجلس شورای اسلامی طی تماس با “سجاد اعظم”مدیر عامل باشگاه زاگرس، مدعی شد که تنها یک سوم از مبلغ مورد نظر استاندار به تیم زاگرس تعلق می گیرد.

پس از صحبت “بخشی پور”، مدیر عامل باشگاه زاگرس، در تماس با مربیان و بازیکنان تیم، از آن ها درخواست کرد که دنبال تیم جدیدی باشند چون زاگرس در لیگ برتر فصل آینده هندبال شرکت نخواهد کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

حالا باید منتظر واکنش مدیران ورزشی استان در قبال این اتفاق باشیم و ببینیم سرانجام چه در انتظار موفق‌ترین تیم ورزشی استان کرمانشاه در سال‌های‌ اخیر است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی