رفتن به بالا
  • شنبه - 25 تیر 1401 - 00:16
  • کد خبر : ۱۲۷۰۸
  • چاپ خبر : تیم آکروژیم مهاباد بر سکوی نایب قهرمانی ایران ایستاد

تیم آکروژیم مهاباد بر سکوی نایب قهرمانی ایران ایستاد

تیم آکروژیم هیات ژیمناستیک مهاباد موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات بزرگسالان ایران شد. به گزارش یاریزان؛ مسابقات آکروژیم قهرمانی کشور به مدت دو روز از ۲۲ لغایت ۲۴ تیر ماه و با حضور 94 ورزشکار در سالن برادران شهید آذرپی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شد. تیم آکروژیم بزرگسالان مهاباد در مسابقات قهرمانی ایران که به نمایندگی از استان آذربایجان غربی اعزام شده بود پس از تیم البرز به مقام نایب قهرمانی رسید. نماینده استان فارس هم بر جایگاه سوم ایستاد. بهنام لطفی بعنوان مربی، خبات احمدی بعنوان سرپرست، شیرزاد ابوبکری، سینا گنجی، اسماعیل رش، اشکان امانی، هادی راهب و عبدالرئوف رسولیان بعنوان ورزشکار در تیم آکروژیم مهاباد حضور دارند. بنا به صلاحدید کادر فنی تیم ملی افراد برتر این مسابقات به اردوی تدارکاتی جهت شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا که مهرماه 1401 در آلماتی قزاقستان برگزار شود دعوت خواهند شد. آکروژیم در واقع همان ژیمناستیک هنری است که به جای استفاده از اسباب و لوازم ژیمناستیک از جمله دارحلقه، بارفیکس و پارالل، برای اجرا از نفرات و اشخاص استفاده می‌شود که در عین حال باید حرکات با همان زیبایی اجرا شود.

تیم آکروژیم هیات ژیمناستیک مهاباد به نمایندگی از استان آذربایجان غربی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات بزرگسالان ایران شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم آکروژیم هیات ژیمناستیک مهاباد موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات بزرگسالان ایران شد.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات آکروژیم قهرمانی کشور به مدت دو روز از ۲۲ لغایت ۲۴ تیر ماه و با حضور ۹۴ ورزشکار در سالن برادران شهید آذرپی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شد.

 

------------------------------------

تیم آکروژیم بزرگسالان مهاباد در مسابقات قهرمانی ایران که به نمایندگی از استان آذربایجان غربی اعزام شده بود پس از تیم البرز به مقام نایب قهرمانی رسید. نماینده استان فارس هم بر جایگاه سوم ایستاد.

بهنام لطفی بعنوان مربی، خبات احمدی بعنوان سرپرست، شیرزاد ابوبکری، سینا گنجی، اسماعیل رش، اشکان امانی، هادی راهب و عبدالرئوف رسولیان بعنوان ورزشکار در تیم آکروژیم مهاباد حضور دارند.

در پایان و در رده سنی ۱۱ تا ۱۶ سال تیم البرز ، در رده ۱۲ تا ۱۸ سال تیم کرمان ، در رده ۱۳ تا ۱۹ سال تیم اصفهان و در رده بزرگسالان تیم البرز مقام های نخست را بدست آوردند. در بخش انفرادی رده های سنی هم این نتایج بدست آمد :

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رده سنی ۱۱ تا ۱۶ سال ( مجموع ۲ نفره ) :
۱ – البرز
۲ – اصفهان و تهران دوم مشترک
۳ – آذربایجان شرقی

رده سنی ۱۱ تا ۱۶ سال ( مجموع ۴ نفره ) :
۱ – مازندران
۲ – البرز
۳ – یزد

رده سنی ۱۱ تا ۱۶ سال ( مجموع تیمی ) :
۱ – البرز
۲ – یزد
۳ – مازندران

رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال ( مجموع ۲ نفره ) : :
۱ – کرمان
۲ – تهران
۳ – یزد

رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال ( مجموع ۴ نفره ) :
۱ – کرمان
۲ – یزد
۳ – چهارمحال و بختیاری

رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال ( مجموع تیمی) : :
۱ – کرمان
۲ – یزد
۳ – تهران

رده سنی ۱۳ تا ۱۹ سال ( مجموع ۲ نفره ) :
۱ – اصفهان
۲ – یزد
۳ – البرز

رده سنی ۱۳ تا ۱۹ سال ( مجموع ۴ نفره ) :
۱ – اصفهان
۲ – یزد
۳ – البرز

رده سنی ۱۳ تا ۱۹ سال ( مجموع تیمی ) :
۱ – اصفهان
۲ – یزد
۳ – البرز

رده سنی بزرگسالان ( مجموع ۲ نفره ) :
۱ – فارس
۲ – کرمانشاه
۳ – آذربایجان غربی

رده سنی بزرگسالان ( مجموع ۴ نفره ) :
۱ – البرز
۲ – یزد
۳ -آذربایجان غربی

رده سنی بزرگسالان ( مجموع تیمی ) :
۱ – البرز
۲ – آذربایجان غربی
۳ – فارس

بنا به صلاحدید کادر فنی تیم ملی افراد برتر این مسابقات به اردوی تدارکاتی جهت شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا که مهرماه ۱۴۰۱ در آلماتی قزاقستان برگزار شود دعوت خواهند شد.

آکروژیم در واقع همان ژیمناستیک هنری است که به جای استفاده از اسباب و لوازم ژیمناستیک از جمله دارحلقه، بارفیکس و پارالل، برای اجرا از نفرات و اشخاص استفاده می‌شود که در عین حال باید حرکات با همان زیبایی اجرا شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی