رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 11 دی 1399 - 19:11
  • کد خبر : ۹۰۳۵
  • چاپ خبر : تیرانداز ایلامی در مسابقات آزاد تپانچه بادی ایران به مقام قهرمانی رسید
با اعلام فدراسیون؛

تیرانداز ایلامی در مسابقات آزاد تپانچه بادی ایران به مقام قهرمانی رسید

جواد فروغی ملی پوش المپیکی ایلامی تیم ملی تیراندازی ایران که به ویروس کرونا مبتلا شده است گفت: احتمال می دهم که در محیط بیمارستان به ویروس کرونا مبتلا شده باشم و از اینکه به هموطنانم در لباس پرستاری خدمت کردم بسیار خرسندم.

نخستین مرحله رقابتهای آزاد تپانچه بادی کشور با قهرمانی جواد فروغی تیرانداز ایلامی و گلنوش سبقت الهی تیرانداز اصفهانی همراه بود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نخستین مرحله رقابتهای آزاد تپانچه بادی کشور با قهرمانی جواد فروغی تیرانداز ایلامی و گلنوش سبقت الهی تیرانداز اصفهانی همراه بود.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون تیراندازی، این مسابقات از صبح امروز ۱۱ دی ماه در رشته تپانچه بادی پیگیری شد که با برگزاری فینال مردان در نهایت، جواد فروغی از استان ایلام موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و امیر جوهری خو از تهران و مصطفی نصیری از البرز به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

 

------------------------------------

در بخش زنان نیز، گلنوش سبقت الهی از اصفهان اول شد و زینب طوماری از قزوین و هانیه رستمیان از مازندران به ترتیب دوم و سوم شدند.

این رقابت ها امروز از طریق شبکه سراسری خبر، واحد مرکزی خبر و رادیور ورزش روی آنتن رفت.

در پایان نیز مراسم اهدای احکام و جوایز نقدی ورزشکاران برتر با حضور علی دادگر رییس فدراسیون، یحیی محمدزاده معاون سابق وزیر جهاد کشاورزی، بدرالملوک کوهرنگی نایب رییس بانوان و محسن نصر اصفهانی مربی تیم ملی تپانچه برگزار شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی