رفتن به بالا
  • شنبه - 11 تیر 1401 - 13:58
  • کد خبر : ۱۲۴۹۸
  • چاپ خبر : تکلیف نمایندگان سنندج، کرمانشاه و سقز در لیگ دسته دوم فوتسال مشخص شد

تکلیف نمایندگان سنندج، کرمانشاه و سقز در لیگ دسته دوم فوتسال مشخص شد

به گزارش یاریزان؛ دیدار دو تیم جنرال ویندسقز و هیات فوتبال شوط از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال ایران در گروه پنجم با نتیجه تساوی ۱ بر ۱ به به پایان رسید. همچنین دیدار تیم های خانه صنعت کرمانشاه و تی ولی اردبیل با نتیجه 3 بر 2 بسود نماینده اردبیل خاتمه یافت. نتایج سه دیدار برگزار شده گروه پنجم در پایان این هفته: گروه پنجم: جنرال ویند سقز یک – هیئت فوتبال شوط یک خانه صنعت کرمانشاه ۲ – تی ولی اردبیل ۳ اتحاد اراک ۳ – مینودر قزوین ۳ در پایان دیدارهای این هفته، تیم خانه صنعت کرمانشاه با 10 امتیاز در جایگاه چهارم و تیم جنرال ویند سقز با کسب 4 امتیاز در جایگاه ششم و قعر جدول قرار دارد.

نمایندگان سنندج، کرمانشاه و سقز در روز پایانی مرحله نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال ایران به کار خود پایان دادند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نمایندگان سنندج، کرمانشاه و سقز در روز پایانی مرحله نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال ایران به کار خود پایان دادند.

به گزارش یاریزان؛ مرحله اول رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال ایران با شرکت ۴۲ تیم در هفت گروه برگزار شد تا چهره ۱۴ تیم برتر این مرحله مشخص شود.

 

------------------------------------

در روز پایانی این مرحله تیم چاپ معلم سنندج با کسب امتیاز لازم بعنوان صدرنشین گروه چهارم بعنوان یکی از تیم های صعود کننده، مجوز حضور در مرحله نهایی این رقابت ها را بدست آورد.

تیم چاپ معلم پس از انجام ۱۰ دیدار در مرحله اول این مسابقات با کسب ۸ پیروزی، یک تساوی و یک باخت، ۲۵ امتیازی شد و در جایگاه اول گروه خود قرار گرفت.

این تیم با به ثمر رساندن ۳۳ گل و دریافت ۱۶ گل با مجموع تفاضل +۱۷ آمار قابل توجهی در بین هفت گروه در دو بخش دفاع و حمله به ثبت رسانید.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

نتایج کامل دیدارهای روز پایانی گروه چهارم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال ایران به شرح ذیل است:

کیان تات اسفرورین ۵ – قایقران تکاب ۳
دلسوختگان قم ۷ – سایبان گستر دلیجان یک
چاپ معلم سنندج ۳ _ امید آذربایجان بناب صفر (عدم حضور نماینده بناب)

 

بر این اساس در پایان این مرحله تکلیف نمایندگان سنندج، کرمانشاه و سقز در لیگ دسته دوم فوتسال مشخص شد.

با توجه به آیین نامه مسابقات دو تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی این مسابقات راه خواهند یافت. به این ترتیب تیم های پیمان شاهرود، مقاومت تهران، وحدت تربت جام، چاپ معلم سنندج، دلسوختگان قم، پیشگامان وحدت فین کاشان، آینده سازان بم، صنعت خاورمیانه زرند، صبا یزد، مقاومت چالوس، مقاومت شهرداری مشهد، مینودر قزوین، هیات فوتبال شوط، ارژن شیراز و فولاد ایرانیان کرمان به مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال ایران صعود کردند. در گروه دوم بدلیل هم امتیاز بودن سه تیم، قرار بر این شد تا سازمان لیگ پس از بررسی های بیشتر، نام تیم صعود کننده دوم را اعلام کند.

شایان ذکر است؛ تیم خانه صنعت کرمانشاه بعنوان نماینده این استان در گروه پنجم لیگ دسته دوم فوتسال ایران از صعود به دور نهایی بازماند. این تمی پس از انجام ۱۰ دیدار و کسب ۱۶ امتیاز در رتبه چهارم گروه خود جای گرفت.

تیم جنرال ویند سقز نیز که یکی از دو سهمیه استان کردستان در این مسابقات محسوب می شد در گروه پنجم حضور داشت و این فصل را با ناکامی به پایان رساند تا به لیگ مناطق ایران سقوط کند. نماینده سقز با کسب یک امتیاز از ده بازی به کار خود در این مسابقات پایان داد.

همچنین تیم های شهدای دانش‌آموزی جاجرم، پارس ایراکام تهران، پدیده فیروزکوه، امید آذربایجان بناب، جنرال ویند سقز، نماسازان آبادان و آریا ماشین فریدون شهر با توجه به کسب رتبه آخر در جدول گروه خود به لیگ مناطق سقوط کردند.

 


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی