رفتن به بالا
  • جمعه - 4 تیر 1400 - 10:18
  • کد خبر : ۱۰۶۳۳
  • چاپ خبر : تنها نماینده موفق فوتبال آذربایجان غربی در آستانه نابودی است!
به قلم ادریس اسدی؛

تنها نماینده موفق فوتبال آذربایجان غربی در آستانه نابودی است!

تیم کانیاو اشنویه در هفته ششم از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران مقابل موفق به شکست تیم بعثت کرمانشاه شد. به گزارش یاریزان؛ در گروه دوم از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران تقابل دو تیم کانیاو اشنویه و بعثت کرمانشاه در هفته ششم این رقابت ها روز سه‌شنبه در استادیوم آزادی مهاباد برگزار شد. از ابتدای این دیدار هر دوتیم برای کسب سه امتیاز وارد میدان شده بودند و بارها با خلق موقعیت بر روی دروازه یکدیگر فوتبالی جذاب و تماشایی را به نمایش گذاشتند. اما کانیاو اشنویه با استفاده حداکثری از موقعیت ها توانست در دقیقه ۳۵ اولین گل این دیدار را بثمر برساند. گل دوم این تیم هم در دقیقه ۷۲ بثمر رسید تا بعثتی ها فشار را بروی دروازه تیم میزبان به حداکثر برسانند. تا اینکه در دقیقه ۸۰ دروازه بان تیم کانیاو اشنویه با انجام خطا روی مهاجم حریف باعث شد تک گل تیم بعثت از روی نقطه پنالتی بثمر برسد. این صحنه که با چاشنی درگیری دو بازیکن همراه بود در نهایت باعث اخراج دروازه بان کانیاو و مهاجم بعثت شد تا بازی برای دقایقی متوقف شود. در پایان این دیدار نماینده اشنویه با نتیجه دو بر یک سه امتیاز را به حساب خود واریز کرد و تا پس از انجام پنج دیدار با کسب پنج امتیاز در رده هفتم جدول مسابقات جای بگیرد.

در فصلی که فوتبالی ها آذربایجان غربی موفق ظاهر نشدند، تنها یک تیم، آن هم از شهری توانست برای آذربایجان غربی‌ها افتخار آفرینی کند که فوتبال برایش در آن شهر مدت ها بود رنگ و بویی نداشت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در فصلی که تیم های فوتبال آذربایجان غربی موفق ظاهر نشدند، تنها یک تیم، آن هم از شهری توانست برای آذربایجان غربی‌ها افتخار آفرینی کند که فوتبال برایش در آن شهر مدت ها بود رنگ و بویی نداشت.

کانیاواشنویه با کادر فنی قدرتمند و بازیکنان جوان و آینده دارش در مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال کشور پر قدرت ظاهر شد و موفق شد جواز حضور در مرحله دوم لیگ دسته سه فوتبال کشور را کسب کند و در بین تیم های ناکام آذربایجان غربی در لیگ های یک، دو و سه تنها تیم موفق آذربایجان غربی باشد.

 

------------------------------------

اما این روزها خبرهای خوشی از اشنویه به گوش نمی رسد و گویا مسئولین اشنویه نمی خواهند فوتبال در این شهر بعد از سال ها زنده شود. حضور یک تیم از این شهرستان در لیگ دسته سه فوتبال کشور افتخار بزرگی برای اداره ورزش و فوتبال اشنویه خواهد بود، افتخاری که بعد سال ها فوتبال این شهرستان را از خواب بیدار کرد.

تلاش هیواحکمتی و کادر فنی این تیم به همراه جوانان جویای نامش در رقابت های لیگ کشور سبب شد نام اشنویه بعد مدت ها در ورزش فوتبال هم شنیده شود، اما آیا درست است که انگیزه کلی جوان جویای نام بخاطر پول، که این تیم زحمات زیادی برایش کشیده شده است را از بین ببریم؟! مسئولین اشنویه باید کمی به خودشان بیایند و از این فرصت و حضورشان در مرحله دوم لیگ دسته سه فوتبال کشور نهایت استفاده را ببرند تا جوانان زیادی از این شهر در شهر خودشان به ورزش و فوتبال شان ادامه دهند.

تیم کانیاو اشنویه با تلاش فراوان اعضای کادر فنی و بازیکنان و هواداران که همیشه در کنار تیم بودند موفق شد به مرحله دوم لیگ دسته سه فوتبال کشور صعود کند اما عملکرد ها در چند وقت اخیر بگونه ای بوده که احساس می شود در اشنویه کسی از این مسئله خوشحال نشده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نیم فصل اول مسابقات مرحله دوم لیگ دسته سه به پایان رسید اما مسئولین این شهر تاکنون برنامه مشخصی برای ادامه مسابقات لیگ دسته سه برای تنها نماینده استان ارائه نداده اند.

شهرستان اشنویه برای اولین بار در تاریخ موفق شد جواز حضور در مرحله دوم لیگ دسته سه را داشته باشد که این را مدیون تلاش های وسیم خنشا مدیرعامل باشگاه، بازیکنان و اعضای کادر فنی و هوادران پرشور تیم خوب کانیاواشنویه هستیم.

متاسفانه صحبت هایی به گوش رسیده که تیم کانیاو اشنویه بخاطر وضعیت بد مالی در حال نابودی است و این بدترین خبر برای هواداران و بازیکنانی است که برای موفقیت این تیم زحمت کشیدند و عرق ریختند. مسئولین شهری اشنویه با عدم تامین نیاز مالی این تیم می توانستند هواداران و عوامل کانیاو اشنویه را میدوار نگه دارند و پشتیبان آنها باشند.

امیدواریم تمام مسئولین شهرستان اشنویه با اتحاد و همدلی و با حمایت از تیم خوب و جوان به ادامه فعالیت این تیم لطمه ای وارد نکنند کمک حال تیم باشند تا این تیم حضور موفقی دیگر در لیگ دسته سه فوتبال کشور داشته باشد و شاهد حضور در لیگ دو کشوری باشیم.

یاریزان | ادریس اسدی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی