رفتن به بالا
  • یکشنبه - 1 تیر 1399 - 11:39
  • کد خبر : ۷۰۱۹
  • چاپ خبر : تعطیلی اماکن ورزشی مهاباد در پی اعلام وضعیت قرمز ستاد مقابله با کرونا

تعطیلی اماکن ورزشی مهاباد در پی اعلام وضعیت قرمز ستاد مقابله با کرونا

گزارش تصویری یاریزان از دیدار دو تیم موکریان مهاباد و پاس گیلان در لیگ دسته سوم فوتبال ایران

  پس از شیوع موج دوم ویروس کرونا در ایران و اعلام وضعیت قرمز در برخی استان ها صبح امروز ستاد مقابله با وبروس کرونا مهاباد دستور تعطیلی اماکن ورزشی و بازار این شهرستان را صادر کرد. به گزارش یاریزان؛ ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان مهاباد دقایقی قبل با تشکیل جلسه اطلاعیه ای مبی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پس از شیوع موج دوم ویروس کرونا در ایران و اعلام وضعیت قرمز در برخی استان ها صبح امروز ستاد مقابله با وبروس کرونا مهاباد دستور تعطیلی اماکن ورزشی و بازار این شهرستان را صادر کرد.

به گزارش یاریزان؛ ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان مهاباد دقایقی قبل با تشکیل جلسه اطلاعیه ای مبی بر تعطیلی بازار و اماکن ورزشی شهرستان بدلیل شیوع موج دوم ویروس کرونا، صادر کرد.

 

------------------------------------

در متن این اطلاعیه آمده است:

پس از درخواست روسا اتحادیه‌های صنفی و جمعی از معتمدین بازار شهرستان مهاباد از فرماندار و ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان ، سرانجام با درخواست تعطیلی بازار مهاباد موافقت گردیده و این موضوع ظرف چند روز آینده اجرا خواهد شد.

همچنین با توجه به شرایط فعلی شهرستان (وضعیت قرمز) و درگیر بودن کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا به جهت پیشگیری از همه گیری و کنترل اوضاع، بنا به تصمیم ستاد مدیریت پیشگیری از بیماری کرونا شهرستان، کلیه اماکن ورزشی سطح شهرستان مهاباد تا اطلاع ثانوی بسته خواهند بود.

آذربایجان غربی | خبرنگار: سامان صادق امیری

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی