رفتن به بالا
  • یکشنبه - 5 اسفند 1397 - 21:32
  • کد خبر : ۳۹۴۱
  • چاپ خبر : شرایط تست اختصاصى دروازبانى آکادمی کیا در اسفند ۹۷ اعلام شد

شرایط تست اختصاصى دروازبانى آکادمی کیا در اسفند ۹۷ اعلام شد

در راستای انتخاب دروازبان هاى مستعد براى حضور در تورنمنت هاى اروپايى و فصل 98-99 ، از واجدین شرایط در سراسر كشور جهت حضور در تست دعوت به عمل می آید.

  در راستای انتخاب دروازبان هاى مستعد براى حضور در تورنمنت هاى اروپایى و فصل ۹۸-۹۹ ، از واجدین شرایط در سراسر کشور جهت حضور در تست دعوت به عمل می آید.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ آکادمی فوتبال کیا جهت حضور در تورنمنت هاى اروپایى و فصل ۹۸-۹۹ شرایط خود را جهت انجام تست دروازه […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در راستای انتخاب دروازبان هاى مستعد براى حضور در تورنمنت هاى اروپایى و فصل ۹۸-۹۹ ، از واجدین شرایط در سراسر کشور جهت حضور در تست دعوت به عمل می آید.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ آکادمی فوتبال کیا جهت حضور در تورنمنت هاى اروپایى و فصل ۹۸-۹۹ شرایط خود را جهت انجام تست دروازه بانان ستعد کشور اعلام کرد.

  1. متولدین۸۴.۱۰.۱۱ تا ۸۵.۱۰.۱۰
  2. داشتن فیزیک مناسب دروازبانى(حداقل قد ۱۷۰ سانتی متر) و تجربه دروازبانى
  3. بازیکنان حتی المقدور لباس مناسب دروازبانی , کفش استوک و دستکش دروازه بانی به همراه داشته باشند.

 

برای ثبت نام و ارایه مدارک و تماس , متقاضیان با مراجعه به آی دی تلگرامی @fckia_test97_12gk اطلاعات زیر را ارسال کنند و منتظر اعلام زمان و مکان تست از آی دی مذکور باشند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

– عکس از صفحه اول شناسنامه
– شهر محل سکونت:
– قد:
– وزن:

– درصورت داشتن رزومه ارسال گردد

 

لازم به ذکر است، قبل از شروع تست گیری، وزن و قد بازیکن مورد سنجش قرار میگیرد. لطفاً دقت لازم را در ارایه مشخصات داشته باشید، در صورت عدم تطابق مشخصات ثبت نام کننده با مشخصات ارایه شده توسط کادر پزشکیآکادمی کیا از پذیرش متقاضی معذور میباشیم ارسال اطلاعات فقط تا روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ساعت ۲۲ امکان پذیر است.

زمان تست روز جمعه مورخ ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ میباشد.

لازم به ذکر است ارسال اطلاعات فقط تا روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷.۱۲.۰۸ ساعت ۲۲امکان پذیر است. زمان تست روز جمعه مورخ۱۳۹۷.۱۲.۱۰ میباشد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی