رفتن به بالا
  • شنبه - 20 دی 1399 - 11:51
  • کد خبر : ۹۰۹۹
  • چاپ خبر : تساوی وچان کردستان و پالایش گاز ایلام در هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران
با برگزاری پنج دیدار؛

تساوی وچان کردستان و پالایش گاز ایلام در هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران

برنامه هفته اول و دوم لیگ برتر فوتبال بانوان در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد. به گزارش یاریزان و با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، زمان نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال بانوان ایران روز شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ به پایان می رسد.

تیم فوتبال وچان کردستان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران مقابل پالایش گاز ایلام با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتبال وچان کردستان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران مقابل پالایش گاز ایلام با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

به گزارش یاریزان؛ هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های ایران روز جمعه ۱۹ دیماه با برگزاری پنج دیدار در دو گروه پیگیری شد.

 

------------------------------------

تیم فوتبال بانوان وچان کردستان در چهارچوب این رقابت ها راس ساعت ۱۳ در ورزشگاه ملک نیای سنندج میزبان تیم پالایش گاز ایلام بود.

در دربی کوردها که هردو برای کسب سه امتیاز حساس به میدان رفته بودند در پایان هردو به تساوی رضایت دادند.

در دقایق ابتدایی بازی تیم وچان کردستان با گل فاطمه قاسمی بپیش افتادند تا اینکه در دقیقه ۳۵ بازی در پی خطای دست (هند) هلاله عبداللهی کاپیتان وچانی ها، کارت قرمز گرفت و دو تیم با این نتیجه به رختکن رفتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در نیمه دوم تیم پالایش گاز ایلام روی یک ضد حمله و با گل عاطفه ایمانی در دقیقه ۷۵ این بازی را به تساوی کشاندند.

از دیگر نکاتی که در ناکامی وچانی ها در کسب پیروزی موثر بود عدم حضور زهرا قنبری کاپیتان گلزن وچان به دلیل مصدومیت بود که در دقایق پایانی بازی وارد زمین شد اما نتوانست نتیجه این دیدار را تغییر دهد.

قضاوت این دیدار را مهسا قربانی به عنوان داور میدان بر عهده داشت و سمیه براتیه و نیلوفر محمدخانی به عنوان کمک داور اول و دوم و راحله پشابادی به عنوان داور چهارم در این بازی حضور داشتند.

در دیگر دیدار این گروه؛ دو تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و سارگل بوشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم سارگل بوشهر به پایان رسید‎. همچنین تیم صدرنشین شهرداری سیرجان با نتیجه ۱۱ بر صفر تیم قشقایی شیراز را شکست داد و ۱۸ امتیازی شد.

هم اکنون تیم های وچان کردستان و پالایش گاز ایلام بترتیب با کسب ۱۳ و ۷ امتیاز در رده دوم و سوم جدول گروه دوم این رقابت ها قرار دارند.

روز جمعه سوم بهمن ماه تیم پالایش گاز ایلام از ساعت ۱۳ مهمان تیم ملوان بندرانزلی خواهد بود. همچنین تیم وچان کردستان نیز در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف تیم سارگل بوشهر می رود.

 

برنامه مسابقات هفته های ششم تا دهم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران اعلام شد


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی