رفتن به بالا
  • یکشنبه - 25 اسفند 1398 - 13:56
  • کد خبر : ۶۳۰۷
  • چاپ خبر : تجلیل مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از مالکین منصف باشگاه های خصوصی

تجلیل مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از مالکین منصف باشگاه های خصوصی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با توافق صورت گرفته میان این اداره کل و فدراسیون فوتبال، فینال جام حذفی باشگاه های کشور در سال جاری به میزبانی کرمانشاه برگزارخواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از مالکین اماکن ورزشی و باشگاهها خواست با توجه به شرایط فعلی و تعطیلی همه باشگاه ها، با مستاجرین خود همکاری کنند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به راه اندازی کمپین مالکین منصف در استان کرمانشاه از مالکین اماکن ورزشی و باشگاهها خواست با توجه به شرایط فعلی و تعطیلی همه باشگاهها در خصوص اجاره بهای مدت زمانی که فعالیتهای ورزشی تعطیل هستند،با مستاجرین خود همکاری کنند.

به گزارش یاریزان؛ صابر رحیمی با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل صادره از ابتدای اسفندماه سالجاری کلیه فعالیت های ورزشی در استان کرمانشاه تعطیل است،اظهار کرد:در این زمینه اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به مستاجرین اماکن ورزشی استان اعلام کرده است اجاره بهای مدتی که به دلیل شیوع ویروس کرونا این اماکن تعطیل شده اند، مشمول معافیت خواهند بود.

 

------------------------------------

صابر رحیمی همچنین از سایر مالکین باشگاههای ورزشی بخش دولتی و خصوصی در استان خواست با پیوستن به این کمپین باری از روی دوش مستاجرین خود که در این مدت با ضرر مالی مواجه شده اند بردارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه با تقدیراز اندسته از مالکینی که به این کمپین پیوسته اند،اظهارامیدواری کرد همه این عزیزان با در نظر گرفتن شرایط فعلی با مستاجرین خود نهایت همکاری را تا پایان شرایط فعلی بعمل آورند.

وی همچنین خواستار وحدت و همدلی و همراهی همه اعضای جامعه ورزش و جوانان به عنوان قشری مهم و تاثیرگذار در جامعه، در شرایط فعلی شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی