رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 15 مرداد 1399 - 17:45
  • کد خبر : ۷۳۲۶
  • چاپ خبر : تا ۴ سال آینده، کرمانشاه جزو ۱۰ استان اول والیبال ساحلی می‌شود
مسئول کمیته والیبال ساحلی کرمانشاه:

تا ۴ سال آینده، کرمانشاه جزو ۱۰ استان اول والیبال ساحلی می‌شود

مسئول کمیته والیبال ساحلی استان کرمانشاه با اشاره به جایگاه مطلوب رده‌های پایه والیبال ساحلی کرمانشاه در کشور، گفت: طبق برنامه ریزی‌ انجام شده تا چهار سال آینده می‌توانیم جزو 10 استان برتر این رشته در رده بزرگسالان هم باشیم.

مسئول کمیته والیبال ساحلی استان کرمانشاه با اشاره به جایگاه مطلوب رده‌های پایه والیبال ساحلی کرمانشاه در کشور، گفت: طبق برنامه ریزی‌ انجام شده تا چهار سال آینده می‌توانیم جزو ۱۰ استان برتر این رشته در رده بزرگسالان هم باشیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسئول کمیته والیبال ساحلی استان کرمانشاه با اشاره به جایگاه مطلوب رده‌های پایه والیبال ساحلی کرمانشاه در کشور، گفت: طبق برنامه ریزی‌ انجام شده تا چهار سال آینده می‌توانیم جزو ۱۰ استان برتر این رشته در رده بزرگسالان هم باشیم.

به گزارش یاریزان و به به نقل از خبرگزاری ایسنا؛ رضا رستمی با اشاره به احداث زمین ساحلی مجموعه ورزشی آزادی در حدود یک دهه پیش، اظهارکرد: طی این سالها علیرغم وجود چنین زیرساختی در استان، رشته‌های ساحلی همچون والیبال در کرمانشاه فعالیتی نداشتند و این زمین بلااستفاده بود، تا اینکه اوایل سال گذشته والیبال ساحلی کرمانشاه را راه اندازی کردیم.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: از آنجایی که در بخش بزرگسالان هیچ بازیکنی در این رشته نداشتیم، برای همین تمرکز خود را روی شناسایی و پرورش استعدادهای رده‌های پایه قرار دادیم و توانستیم تیم‌هایی در رده‌های سنی پایه تشکیل دهیم.

مسئول کمیته والیبال ساحلی استان کرمانشاه افزود: مدتی کوتاه پس از راه اندازی این رشته، تیم منتخب خود را به مسابقات استعدادهای برتر والیبال ساحلی کشور اعزام کردیم که آنجا بالاتر از استان‌های ساحلی همچون مازندران در رتبه ششم مسابقات قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: برنامه‌های این رشته در استان خوب پیش می‌رفت، اما شیوع بیماری کرونا از اواخر سال گذشته فعالیت هایمان را متوقف کرد و طی شش ماه گذشته فعالیتی نداشته‌ایم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رستمی از ازسرگیری فعالیت‌های والیبال ساحلی کرمانشاه خبرداد و گفت: باتوجه به تعطیلی چندماهه تیم‌های رده‌های پایه در نظر داریم با تشکیل دوباره این تیم‌ها، والیبال ساحلی کرمانشاه را دوباره فعال کنیم.

وی بابیان اینکه والیبال ساحلی کرمانشاه در بخش بزرگسالان هیچ بازیکنی ندارد، عنوان کرد: در بخش رده‌های پایه بازیکنان مستعد و توانمندی داریم که امیدواریم ظرف چندسال آینده تیم بزرگسالان استان را تشکیل دهند.

مسئول کمیته والیبال ساحلی استان یادآورشد: با روندی که اکنون در پیش گرفته ایم، امیدواریم ظرف چهارسال آینده جزو ۱۰ استان اول والیبال ساحلی باشیم.

وی در ادامه یکی از مهمترین موانع سرعت گرفتن رشد والیبال ساحلی در کرمانشاه را کمبود امکانات و نبود زیرساخت‌ها دانست و افزود: هرچند که در حال حاضر زمین ساحلی مجموعه ورزشی آزادی را برای تمرین داریم، اما این زمین و شن آن استانداردهای لازم را ندارد.

رستمی تاکید کرد: اقبال نوجوانان و جوانان کرمانشاهی به والیبال ساحلی خوب است و پتانسیل‌ها و فیزیک بدنی مناسبی نیز داریم، اما مشکلات زیرساختی کمی کار را برای توسعه این رشته سخت کرده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی