رفتن به بالا
  • یکشنبه - 3 مرداد 1400 - 10:00
  • کد خبر : ۱۱۱۹۱
  • چاپ خبر : بیوگرافی | با بازیکنان و کادرفنی تیم ملی والیبال ایران در المپیک بیشتر آشنا شویم
توکیو 2020؛

بیوگرافی | با بازیکنان و کادرفنی تیم ملی والیبال ایران در المپیک بیشتر آشنا شویم

در مطلبی کوتاه قصد داریم تا با بازیکنان و کادرفنی تیم ملی والیبال ایران در المپیک توکیو بیشتر آشنا شویم و برنامه بازی های ملی پوشان را تحلیل کنیم. سعید معروف متولد سال ۱۳۶۴ از ارومیه است و دومین المپیک خود را تجربه می کند. وی توانسته با تیم ملی والیبال ایران تا کنون به مدال برنز جام بزرگ قهرمانان جهان ژاپن ۲۰۱۷، مدال طلای بازی های آسیای اینچئون ۲۰۱۴ و جاکارتا ۲۰۱۸ دست یابد و همچنین در بازی های آسیایی گوانگجو ۲۰۱۰ به مدال نقره برسد. معروف همچنین سابقه کسب عنوان قهرمانی آسیا دوبی ۲۰۱۳، تهران ۲۰۱۹ را در کارنامه دارد و در رقابت های قهرمانی آسیا مانیل ۲۰۰۹ نیز به مدال نقره رسیده است. محمد موسوی متولد سال ۱۳۶۶ از دزفول است و وی نیز دومین المپیک خود را در توکیو تجربه خواهد کرد. موسوی تا کنون توانسته است با تیم ملی والیبال ایران به مدال برنز جام بزرگ قهرمانان جهان ژاپن ۲۰۱۷، مدال طلای بازی های آسیایی اینچئون ۲۰۱۴ و جاکارتا ۲۰۱۸ دست یابد و همچنین در بازی های آسیایی گوانگجو ۲۰۱۰ به مدال نقره دست یابد. امیر غفور متولد ۱۳۷۰ از کاشان است و دومین المپیک خود را پشت سر خواهد گذاشت. وی در بازی های آسیایی اینچئون ۲۰۱۴ و جاکارتا ۲۰۱۸ به مدال طلا دست یافته و در مسابقات قهرمانی آسیا تهران ۲۰۱۱ و ۲۰۱۹ و نیز دوبی ۲۰۱۳ به مدال طلا رسیده است.

در مطلبی کوتاه قصد داریم تا با بازیکنان و کادرفنی تیم ملی والیبال ایران در المپیک توکیو بیشتر آشنا شویم و برنامه بازی های ملی پوشان را تحلیل کنیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

یاریزان | در مطلبی کوتاه قصد داریم تا با بازیکنان و کادرفنی تیم ملی والیبال ایران در المپیک توکیو بیشتر آشنا شویم و برنامه بازی های ملی پوشان را تحلیل کنیم.

سعید معروف متولد سال ۱۳۶۴ از ارومیه است و دومین المپیک خود را تجربه می کند. وی توانسته با تیم ملی والیبال ایران تا کنون به مدال برنز جام بزرگ قهرمانان جهان ژاپن ۲۰۱۷، مدال طلای بازی های آسیای اینچئون ۲۰۱۴ و جاکارتا ۲۰۱۸ دست یابد و همچنین در بازی های آسیایی گوانگجو ۲۰۱۰ به مدال نقره برسد. معروف همچنین سابقه کسب عنوان قهرمانی آسیا دوبی ۲۰۱۳، تهران ۲۰۱۹ را در کارنامه دارد و در رقابت های قهرمانی آسیا مانیل ۲۰۰۹ نیز به مدال نقره رسیده است.

 

------------------------------------

محمد موسوی متولد سال ۱۳۶۶ از دزفول است و وی نیز دومین المپیک خود را در توکیو تجربه خواهد کرد. موسوی تا کنون توانسته است با تیم ملی والیبال ایران به مدال برنز جام بزرگ قهرمانان جهان ژاپن ۲۰۱۷، مدال طلای بازی های آسیایی اینچئون ۲۰۱۴ و جاکارتا ۲۰۱۸ دست یابد و همچنین در بازی های آسیایی گوانگجو ۲۰۱۰ به مدال نقره دست یابد.

امیر غفور متولد ۱۳۷۰ از کاشان است و دومین المپیک خود را پشت سر خواهد گذاشت. وی در بازی های آسیایی اینچئون ۲۰۱۴ و جاکارتا ۲۰۱۸ به مدال طلا دست یافته و در مسابقات قهرمانی آسیا تهران ۲۰۱۱ و ۲۰۱۹ و نیز دوبی ۲۰۱۳ به مدال طلا رسیده است.

میلاد عبادی پور متولد ۱۳۷۲ از قره حسنلو ارومیه است و وی نیز دومین المپیک خود را تجربه خواهد کرد. کسب مدال برنز جام بزرگ قهرمان جهان ژاپن ۲۰۱۷، مدال طلای قهرمانی ملت های آسیا تهران ۲۰۱۹ و دو مدال طلای بازی های آسیایی اینچئون ۲۰۱۴ و جاکارتا ۲۰۱۸ از جمله افتخارات این ورزشکار است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مهدی مرندی متولد ۱۳۶۵ از قزوین است و دومین المپیک خود را پشت سر خواهد گذاشت.

جواد کریمی متولد سال ۱۳۶۷ از ساری ، میثم صالحی متولد ۱۳۷۷ از ارومیه ، مرتضی شریفی متولد ۱۳۷۸ از ارومیه ، علی اصغر مجرد متولد ۱۳۷۶ از بجنورد ، مسعود غلامی متولد ۱۳۷۰ از اصفهان ، صابر کاظمی متولد ۱۳۷۷ گرگان ، آرمان صالحی متولد ۱۳۷۱ از کلاله گلستان

همچنین ولادیمیر آلکنو (سرمربی)، توماسو توتولو (دستیار اول)، محمدرضا تندروان (دستیار دوم)، سیامک افروزی (پزشک و تراپیست)، مهدی خباز از کرمانشاه (بدنساز)، نوید مشجری (آنالیزور) و مانلی کسرایی (مترجم) اعضای کادر فنی تیم ملی را در المپیک توکیو تشکیل می‌دهند.

طبق اعلام فدراسیون جهانی والیبال، ۱۲ تیم راه‌یافته به المپیک ۲۰۲۰ توکیو بر اساس رنکینگ جهانی در دو گروه شش تیمی قرار گرفتند.

در گروه‌بندی تیم‌های شرکت کننده، ایران در گروه A با ژاپن، لهستان، ایتالیا، کانادا و ونزوئلا به رقابت می‌پردازد و در گروه B برزیل، آمریکا، روسیه، آرژانتین، فرانسه و تونس با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بر این اساس برنامه بازی‌های تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات به شرح زیر اعلام شد:

برنامه بازی والیبال المپیک ۲۰۲۰ روز شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰
ایران ۳ – ۲ لهستان

دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰
ایران ۳ – ۰ ونزوئلا

چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰
ایران ۰ – ۳ کانادا

جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰
بازی والیبال ایران و ایتالیا از ساعت۱۵:۱۰

یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
بازی والیبال ایران و ژاپن از ساعت ۱۵:۱۰

سه شنبه ۱۲ مرداد مرحله یک چهارم مردان، ۱۶ مرداد رده بندی و فینال برگزار می شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی