رفتن به بالا
  • دوشنبه - 25 اسفند 1399 - 19:55
  • کد خبر : ۹۸۲۳
  • چاپ خبر : به سطح بالاتری از تفکر و تجربه در هندبال رسیدم / هندبال ایران پتانسیل دارد بهتر شود
شاهو نصرتی، لژیونر سنندجی هندبال ایران:

به سطح بالاتری از تفکر و تجربه در هندبال رسیدم / هندبال ایران پتانسیل دارد بهتر شود

شاهو نصرتی ملی‌پوش و لژیونر کردستانی هندبال : اگر مسئولان برای تیم ملی هزینه کنند خیلی راحت می‌توانیم دوباره هندبال را احیا کنیم.

  شاهو نصرتی : بازی های نیم فصل دوم از سر گرفته شده است. دو بازی انجام دادیم که هر دو را بردیم. تا الان هم وضعیت قابل قبولی در جدول لیگ هندبال رومانی داریم. به گزارش یاریزان؛ لژیونر سنندجی هندبال ایران که در تیم بوزائو رومانی بازی می کند، درباره سالی که گذشت، گفت: […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شاهو نصرتی : بازی های نیم فصل دوم از سر گرفته شده است. دو بازی انجام دادیم که هر دو را بردیم. تا الان هم وضعیت قابل قبولی در جدول لیگ هندبال رومانی داریم.

به گزارش یاریزان؛ لژیونر سنندجی هندبال ایران که در تیم بوزائو رومانی بازی می کند، درباره سالی که گذشت، گفت: اولین سال ورزشی ام بیرون ایران بود که در کنار ۴ لژیونر ایرانی تیم یعنی آقای استکی، باباصفری و یوسفی نژاد گذشت. از لحاظ تفکر و تجربه هم به سطح بالاتری از هندبال پیشرفت کردم چون شرایط این رشته در اروپا با سایر قاره ها بسیار فرق می کند. همچنین باید بگویم خوشبختانه توانستم تجربه عبور از یک شرایط سخت یعنی تمرین و بازی کردن در کنار شیوع کرونا را داشته باشم.

 

------------------------------------

وی درخصوص وضعیت تیم و خودش نیز بیان کرد: خداروشکر سرحال و آماده و درخدمت باشگاه هستم. درحال حاضر در حال تمرین های پر فشار و طاقت فرسا هستیم چون بخاطر کرونا بدن بچه های تیم بالا و پایین زیاد داشت.

بازیکن تیم بوزائو رومانی افزود: بازی های نیم فصل دوم از سر گرفته شده است. دو بازی انجام دادیم که هر دو را بردیم. تا الان هم وضعیت قابل قبولی در جدول لیگ هندبال رومانی داریم.

نصرتی درباره وضعیت هندبال ایران نیز گفت: از دور وضعیت را بررسی می کنم و باید از اینجا به تمام پرسنل فدراسیون برای تمام تلاش‌هایی که برای پیگیری لیگ در شرایط بد کرونا داشتند، تبریک بگویم. یک “خسته نباشید” هم به آقای پاکدل، رییس فدراسیون می گویم که تلاش می کند هندبال باز هم جان بگیرد. واقعا هندبال ایران پتانسیل این را دارد که بسیار بهتر از قبل بشود. ان شاءالله بزودی روزهای خوب هندبال را خواهیم دید.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی