رفتن به بالا
  • یکشنبه - 12 تیر 1401 - 14:11
  • کد خبر : ۱۲۵۱۰
  • چاپ خبر : برگزاری رقابت های دو و میدانی قهرمانی رده نوجوانان ایران در کردستان

برگزاری رقابت های دو و میدانی قهرمانی رده نوجوانان ایران در کردستان

به گزارش یاریزان؛ پرونده اولین دوره رقابت‌های دوومیدانی جام امام رضا (ع)، گرامیداشت استاد علی باغبان‌باشی با حضور بیش از 170 ورزشکار در مشهد بسته و تیم خراسان رضوی قهرمان شد. در روز دوم و پایانی این رقابت‌ها یک رکورد در رده سنی جوانان جابه‌جا شد به طوری که فاطمه زهرا قلعه نویی رکورد ۱۰کیلومتر پیاده روی جوانان کشور را شکست. وی موفق شد امروز با ثبت زمان۵۶:۵۸.۰۲ دقیقه پس از ۷ ماه رکورد صبا فرمانپور را در رده سنی جوانان ارتقاء دهد. در مجموع مدال‌ها خراسان رضوی با کسب مجموع ۱۲ مدال از جمله ۶ طلا۴نقره و ۲برنز بالاتر از تهران که ۵ مدال طلا ۲نقره و یک برنز بدست آورد قهرمان شد. همچنین استان اصفهان نیز با کسب ۲طلا،۲نقره و ۲ برنز در جایگاه سوم ایستاد.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی رده سنی نوجوانان ایران در دو بخش بانوان و آقایان در سنندج برگزار خواهد شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رقابت های دو و میدانی قهرمانی رده سنی نوجوانان ایران در دو بخش بانوان و آقایان در سنندج برگزار خواهد شد.

به گزارش یاریزان؛ پس از درخواست هیات دو و میدانی کردستان در خصوص برگزاری رقابت های قهرمانی نوجوانان کشور به میزبانی کردستان فدراسیون دو و میدانی کشور تاریخ برگزاری این مسابقات را اواخر تیرماه در سنندج اعلام کرد.

 

------------------------------------

براین اساس، مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان در دو بخش آقایان و بانوان طی روزهای ۲۶ لغایت ۳۰ تیرماه به میزبانی سنندج و در مجموعه ورزشی ۲۲ گولان این شهر برگزار خواهد شد.

با اعلام فدراسیون بیش از ۴۰۰ ورزشکار دختر و پسر به نمایندگی از استان های سراسر کشور به مدت پنج روز در مواد مختلف رشته دو و میدانی با یکدیگر پیکار خواهند کرد.

تیم هیات دو و میدانی استان کردستان که میزبانی این دوره از رقابت ها را برعهده گرفته است با دو تیم کردستان (الف) و کردستان (ب) به مصاف حریفان خود می رود.
گفتنی است؛ با اعلام فدراسیون دو و میدانی کشور نفرات برتر این دوره از رقابت ها جواز حضور در اولین مرحله اردوی آمادگی ملی پوشان ایران جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا را کسب خواهند کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی