رفتن به بالا
  • شنبه - 21 تیر 1399 - 17:58
  • کد خبر : ۷۰۹۶
  • چاپ خبر : بررسی آمار عجیب دیدار تیم های استقلال و تراکتور در چند سال اخیر

بررسی آمار عجیب دیدار تیم های استقلال و تراکتور در چند سال اخیر

تیم های استقلال و تراکتور در حالی امشب در هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند که در 9 مسابقه گذشته خود در تهران هرگز تساوی نکردند.

  تیم های استقلال و تراکتور در ۹ بازی گذشته در تهران به نتیجه تساوی رضایت ندادند. به گزارش یاریزان و به نقل از ورزش سه، تیم های استقلال و تراکتور در حالی امشب در هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند که در ۹ مسابقه گذشته خود در تهران هرگز […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم های استقلال و تراکتور در ۹ بازی گذشته در تهران به نتیجه تساوی رضایت ندادند.

به گزارش یاریزان و به نقل از ورزش سه، تیم های استقلال و تراکتور در حالی امشب در هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند که در ۹ مسابقه گذشته خود در تهران هرگز تساوی نکردند.

 

------------------------------------

اگرچه وضعیت بازی امشب دو تیم متفاوت از دیدارهای قبلی است و حاشیه های کرونایی استقلالی ها طی چند روز گذشته شرایط سختی را بر اردوی آبی های پایتخت حاکم کرده اما به هر حال این مسابقه که همیشه جذابیت های خاص خودش را داشته حساسیت زیادی دارد.

یک آمار عجیب اما درباره نبردهای گذشته استقلال و تراکتور در تهران این است که ۹ مسابقه برگزار شده قبلی در ورزشگاه آزادی هرگز با نتیجه تساوی به پایان نرسیده است. اتفاقی که نشان دهنده جذابیت بالای این دیدار دارد. همین مساله نیز می تواند نوید بازی جذابی را به طرفداران فوتبال بدهد. حال باید منتظر ماند و دید رکورد مساوی نشدن استقلال و تراکتور در آزادی در دهمین بازی متوالی هم حفظ می شود و این طلسم می شکند.

گفتنی است؛ دیدار استقلال و تراکتور ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی