رفتن به بالا
  • سه شنبه - 5 فروردین 1399 - 23:44
  • کد خبر : ۶۴۳۳
  • چاپ خبر : بختیار رحمانی : امیدوارم آقای کرونا از ایران برود / نفهمیدم مشکل اسکوچیچ با من چه بود

بختیار رحمانی : امیدوارم آقای کرونا از ایران برود / نفهمیدم مشکل اسکوچیچ با من چه بود

بختیار رحمانی بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید به دلیل ترس از بیماری کرونا او و همبازیانش در یک هفته گذشته روی تمرین تمرکز نداشتند.

بختیار رحمانی هافبک اهل سرپل‌ذهاب تیم صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری می‌کند در سال جدید مشکلات مالی شهروندان ایرانی به پایان برسد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

بختیار رحمانی هافبک اهل سرپل‌ذهاب تیم صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری می‌کند در سال جدید مشکلات مالی شهروندان ایرانی به پایان برسد.

به گزارش یاریزان؛ تابستان سال ۹۸ فرصت مناسبی برای بازگشت بختیار رحمانی به لیگ برتر فوتبال ایران شد. هافبک اسبق تیم استقلال تهران در بازگشت به صنعت نفت البته روز‌های درخشانی نداشت و اگرچه تیمش خوب نتیجه می‌گرفت، اما از سوی دراگان اسکوچیچ نیمکت نشین بود. رحمانی که می‌گوید در یکقدمی باشگاه فرانکفورت بود اکنون آرزو می‌کند «آقای کرونا» جهان را برای همیشه ترک کند. گفتگوی عیدانه هافبک خوش صحبت طلایی پوشان آبادانی را در ادامه می‌خوانید:

 

------------------------------------

سال ۹۸ چطور بود؟
سال عالی از نظر فوتبالی برای من نبود، اما پسرم در این سال به دنیا آمد که از این بابت خیلی از خدا متشکرم. همینطور خیلی خوشحالم که به تیم نفت رفتم، اما با اینکه خیلی خوب بودم و بیشتر از تمام سال‌هایی که فوتبال بازی کرده بودم تلاش کردم، اما به حقم نرسیدم. امیدوارم که بتوانم در سال جدید به اهدافی که دارم برسم.

فوتبال قطر چه بود؟
بله من به قطر رفته بودم، اما به دلیل مسائل خانوادگی و اینکه متولد شدن فرزندم نزدیک بود و همینطور قراردادی هم که در قطر بسته بودم خیلی اوکی نبود و شرایط تیم باب میلم بود، تصمیم گرفتم به آبادان برگردم. صد در صد پشیمان شدم، اما اگر مشکلات خانوادگی نداشتم در قطر می‌ماندم.

صنعت نفت چطور است؟
خوب نبود. متاسفانه تلاش دوچندانی حتی داشتم، اما متاسفانه احساس می‌کنم با دوست عزیزی که کار می‌کردم مسائل فنی دلیل نبود و یکسری چیز‌ها عامل این شد که زیاد بازی نکنم. الان خیلی خوشحالم چرا که در آبادان هستم، اما در حق من نامهربانی شد و اینکه همیشه چنین طرز فکری داشته‌ام که اگر فوتبالیست خوبی باشد نباید چنین بازی نکردن‌هایی اذیتش کند. من همیشه تلاش کرده‌ام و وجدان راحتی داشته و دارم چرا که هیچوقت در هیچ تیمی کمکاری نکردم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اسکوچیچ با تو مشکل داشت؟
با من که نه، با من مشکلی نداشت، اما با کسانی که نزدیک من بودند و دوستانم بودند مشکل داشت. آقای اسکوچیچ الان در تیم ملی هستند و برای او آرزوی موفقیت دارم. دیگر ایشان را فراموش کرده‌ایم و در مقطعی هستیم که نباید به او فکر کنیم و الان یک سرمربی دیگری داریم.

فکر می‌کردید روزی زیر نظر بهنام سراج کار کنی؟
چرا که نه. مربیگری او را در کرمانشاه هم دیده بودم و خیلی از بازیکنان قدیمی هستند که مربیگری می‌کنند. امثال آقای سراج بسیار در سطح فوتبال ما هستند که در پست و مقامی حضور ندارند، اما در مقابل سرمربی را داریم که ۴۰ یا ۵۰ سال است که سرمربیگری می‌کند. فکر میکنم که با بها دادن به جوان‌ها ارزشی از کسی کم نمی‌شود. هیچ تیمی مانند ما امسال اذیت نشد، اما تلاش می‌کنیم به اهدافمان برسیم.

چرا هیچ زمان باشگاه‌های نفتی پول ندارند؟
من که اینطور فکر نمی‌کنم. به نظرم نفت مسجد سلیمان از استقلال و پرسپولیس بیشتر گرفته است. البته قرارداد آن‌ها کمتر از بازیکنان این دو تیم است. پول هست، ولی یک مقدار دیر می‌دهند. همه این را می‌دانند اگر شما الان یک جنس را ۱۰ هزار تومان بخرید یک ماه دیگر دو برابر می‌شود و این طرز پرداخت پول در باشگاه ما درست نیست. خیلی از بازیکنان ما امسال طوری پول نگرفتند که بتوانند پول بگیرند و در مهمانسرای تیم حضور داشتند. ما از صمیم قلب آرزو داریم که شرایط خوب شود.

چه انتظاراتی از سال ۹۹ دارید؟
من از سال جدید انتظار دارم که دلار ۲۵ هزار تومان شود. با این شرایط و سیر صعودی که من در دلار دیدم چنین چیزی بعید نیست. ما هم می‌توانستیم طلا و سکه و دلار بگیریم و در خانه بگذاریم تا قیمت آن بالا برود، اما ما چنین آدمی نیستیم. متاسفانه الان شرایط کشورمان رو به سامان نیست. ما یک مقدار دست‌مان به دهانمان می‌رسد، اما شهروندان ساده ما خیلی سختی می‌کشند امیدوارم هر کسی که مسئول است یک کاری انجام بدهد که این وضعیت درست شود و اینطور نباشد که هر روز از خواب بلند شویم و هر چیزی گرانتر شود. متاسفانه همین وضعیت ماسک را ببینید. ماسک پانصد تومانی چندین برابر شد و متاسفانه چنین رفتار‌هایی درست نیست. این ویروس به شدت خطرناک است، امیدوارم که هیچ کسی دچار آقای کرونا نشود و این بیماری هرچه زودتر از کل جهان بار ببند و برود. امیدوارم که همه بهداشت فردی را رعایت کنند و در خانه بمانند تا زنجیره این ویروس را ریشه کن کنیم.

سال ۹۸ را می‌تواند در چند جمله توصیف کرد؟
من می‌توانم از سال ۹۶ برای شما بگویم تا الان: زلزله، دلار، گرانی و همه چیزی که شما دیده‌اید. امیدوارم از صمیم قلبم برای تمام مردم کشورم آرزو می‌کنم یک شب بخوابیم و صبح تمام بدبختی‌ها تمام شود. مردم این خاک لایق بهترین‌ها هستند و امیدوارم که هیچ خبر نگران کننده‌ای نشنویم. این را هم بگویم آنقدر که ابراز امیدواریم برای روز‌های بهتر داشتیم که لال شدیم!

به جواب چه سوالی نرسیدی؟
راجع به سال گذشته بگویم که واقعا درک نکردم و هیچوقت نفهمیدم که مشکل اسکوچیچ دقیقا با من چه بود. با من یک طور رفتار می‌کرد و تصمیماتش طور دیگری بود. فقط سوالی که در ذهنم بود همین بود ولیکن قوی‌تر از این حرفا بودم.

در زندگی چه شعاری دارید؟
شعارم این است که با هر چیزی که پیش روی آدم قرار می‌گیرد باید مبارزه کرد و هیچوقت نباید زود شکست را پذیرفت.

اگر فوتبالیست نمی‌شدی چه شغلی را انتخاب می‌کردی؟
نمی‌دانم، شاید خوانندگی. فکر نمی‌کردم که فوتبالیست نشوم. همیشه دوست داشتم فوتبالیست باشم.

حسرتی در زندگی داری؟
اینطور نبوده که بخواهم به مقام و رتبه کسی غبطه بخورم، اما دو سه نفری در مسیر زندگی من حضور داشتند که در حقم ظلم کردند. من یک پیشنهاد رسمی از باشگاه فرانکفورت آلمان داشتم و در ۲۰ سالگی از بزرگترین آرزو‌های من بود. نگذاشتند من جدا شوم و هنوز دعوت‌نامه آن باشگاه را هم دارم. این یکی از بزرگترین حسرت‌های زندگی‌ام بود. همینطور فوت برادر کوچک و همینطور پدر عزیزم هم از حسرت‌های زندگی کن است که در کنارم نیستند.

بزرگترین ترس؟
بزرگترین ترس زندگی من قهرمانی با فولاد بود. چند تیم در کورس قهرمانی بودند، اما ما قهرمان شدیم. آن روز‌ها روز‌های ترسناکی بود.

دوست دارید دوباره با کاوه رضایی و وریا غفوری هم تیمی شوی؟
هر دوی آن‌ها این روز‌ها موفق هستند و لیاقت بهترین‌ها را دارند. بله، چرا که نه دوست دارم دوباره با هم روزی در یک تیم بازی کنیم.

فیلم و بازیگر مورد علاقه؟
نوید محمدزاده و شهاب حسینی دو بازیگری هستند که کار‌های آن‌ها را دنبال می‌کنم. تمام فیلم‌های این عزیزان را نگاه کرده‌ام و دوستشان دارم.

قهرمان دوران بچگی شما؟
اگر دروغ نگویم بدون شک نادر احمدی قهرمان دوران کودکی من است چرا که قبل از من در فولاد بود و به همراه این تیم به قهرمانی هم رسید. آقا نادر همشهری ما بود و از کودکی خیلی دنبالش کردم و به من هم خیلی در مسیر زندگی کمک کرد.

فوتبالیست خارجی چطور؟
چرا من کاکا را خیلی دوست داشتم و علاقه من به او طوری بود که در شهرستان من را کاکا صدا می‌کردند. رونالدو برزیلی هم بی نظیر بود و دیگر رونالدو عزیزمان را هم دوست دارم (با خنده.)

در تیم ملی بزرگسالان به آرزویت نرسیدی.
من در تمامی رده‌های پایه تیم ملی کاپیتان بودم، از زیر ۱۴ ساله‌ها تا امیدها. در سال ۲۰۱۴ با تیم ملی بزرگسالان با آقای کارلوس کی روش به جام جهانی هم رفتیم، اما شرایط مهیا نشد که بخواهم بازی کنم. به هر حال خوشحالم و درست است که کم بازی کردم، اما برای من خیلی خوب بود چرا که از بچگی دوست داشتم در تیم ملی بازی کنم. من یک سرمربی داشتم که حوالی سال ۲۰۰۴ نوشته بود من به تیم ملی میرسم و خدارا شکر که تلاش کردم و به آن هم رسیدم. به این دلیل همیشه خوشحالم و خداراشاکرم. تنها حسرتم کم بازی کردن بود که متاسفانه مسائل سربازی و لج و لجبازی یکسری دوستان با آقای کی روش برای من دردسرساز شد چنین چیزی اتفاق افتاد.

مانند کی‌روش دوباره در فوتبال ایران خواهیم داشت؟
فکر نمی‌کنم.

با اسکوچیچ به جام جهانی می‌رویم؟
من فقط برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

دوست دارید که سرمربی شوید؟
فعلا خیلی به بعد از فوتبال فکر نکردم، اما دوست دارم که سرمربی هم باشم.

دروغ سیزده بدر.
لیگ امسال به موقع تمام می‌شود.

حرف پایانی.
آرزو می‌کنم تا مردم به زندگی عادی خود برگردند و همیشه شاد باشند.

 

گفتگو با بختیار رحمانی

منبع: ایلنا


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی