رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 31 مرداد 1397 - 16:32
  • کد خبر : ۳۳۲۹
  • چاپ خبر : با متخلفان ضرب و شتم داوران به شدت برخورد خواهیم کرد/کسی حق برخورد با داور را ندارد
واکنش تند حسین نیرویار؛

با متخلفان ضرب و شتم داوران به شدت برخورد خواهیم کرد/کسی حق برخورد با داور را ندارد

  دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی پس از انتشار فیلم ضرب و شتم داوران در دیدار تیم های لج مهاباد و یاران پیرانشهر از سری رقابت های لیگ دسته اول این استان واکنش نشان داد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ حسین نیرویار دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی پس از اتفاقات رخ داده در دیدار لج مهاباد و […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی پس از انتشار فیلم ضرب و شتم داوران در دیدار تیم های لج مهاباد و یاران پیرانشهر از سری رقابت های لیگ دسته اول این استان واکنش نشان داد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ حسین نیرویار دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی پس از اتفاقات رخ داده در دیدار لج مهاباد و یاران پیرانشهر در لیگ دسته یک فوتبال این استان و ضرب و شتم داور مسابقه گفت: بسیار متاسفم شدم از این حرکت در یک بازی فوتبال که برای داور ما رخ داده است.

وی ادامه داد: حتی اگر داوران در بازی اشتباه کنند هیچکس حق چنین برخوردی را ندارد و راه‌های اعتراض و قانونی برای پیگیری حق وجود دارد.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه با متخلفان به شدت برخورد خواهیم کرد تصریح کرد: منتظر گزارش بازی هستیم و قطعا همه مقصرین در این موضوع از فوتبال محروم خواهند شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

حسین نیرویار خاطر نشان کرد: امیدواریم چنین اتفاقاتی را دیگر شاهد نباشیم چرا که داوران بازی بدون کوچکترین چشمداشتی در بازی ها حاضر می‌شوند و قضاوت می‌کنند و برخورد‌های ناشایست از سوی هرکسی محکوم است.

وی در پایان گفت: به زودی کمیته انضباطی در این خصوص جلسه فوری تشکیل خواهد داد و تصمیمات گرفته شده را اعلام خواهد کرد.

شایان ذکر است، در جریان دیدار دو تیم فوتبال لج مهاباد و یاران پیرانشهر از سری رقابت های لیگ دسته اول استان آذربایجان غربی که در روز دوشنبه بیست و نهم مرداد در ورزشگاه تختی محمدیار برگزار شد، بازیکنان تیم یاران پیرانشهر با داوران بازی درگیر شده و در این بین هیوا محمد برده داور چهارم بازی از ناحیه گردن و شکم به شدت مصدوم گردید.

 

ضرب و شتم داوران


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی