رفتن به بالا
  • دوشنبه - 9 اسفند 1400 - 18:57
  • کد خبر : ۱۲۱۲۳
  • چاپ خبر : بازیکن کردستانی به اردوی آماد‌ه‌سازی تیم ملی فوتسال جوانان ایران دعوت شد

بازیکن کردستانی به اردوی آماد‌ه‌سازی تیم ملی فوتسال جوانان ایران دعوت شد

نتایج پرگل دیدارهای هفته پایانی لیگ یک فوتسال کشور شایعه تبانی را در این مسابقات مطرح کرد. به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری ایرنا، هفته ششم و پایانی مرحله دوم لیگ دسته یک فوتسال کشور روز جمعه ۱۱ تیر برگزار شد که در گروه اول این رقابت‌ها تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت موفق شد با نتیجه ۱۱ بر صفر مهمان خود نصر فردیس البرز را شکست دهد و با ۱۳ امتیاز به لطف گل‌های پرشماری که در این دیدار به ثمر رساند به عنوان تیم اول گروه به لیگ برتر فوتسال کشور صعود کند. دیگر حریف این تیم شاهین کرمانشاه بود که در دیدار همزمان به مصاف نماسازان آبادان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۱۰ بر چهار شکست دهد گه این برای صعود به لیگ برتر کافی نبود. پیش از این دیدار هر دو تیم زندی بتن و شاهین کرمانشاه هم امتیاز و تفاضل گل یکسانی داشتند. از این رو «سعید محمودی» سرمربی تیم فوتسال شاهین کرمانشاه روز دوشنبه در خصوص نتایج روز آخر بازی‌های لیگ دسته یک کشور که منجر به صعود نکردن تیمش به لیگ برتر شد، اظهار داشت: قبل از بازی آخر همه‌چیز در جدول یکسان بود اما از هفته قبل از بازی شایعاتی مبنی بر تبانی تیم‌های زندی بتن کلاردشت و نصر فردیس البرز به گوش می‌رسید. تیم ما در آن هفته تحت تاثیر این خبرها بود. البته از روند بالا آمدن تیم زندی بتن در مراحل قبلی و نتایجی که آنها بدست آورده بودند،‌ می‌دانستیم که بازی آخر آنها عادی نخواهد بود. وی افزود: ما تمام تمرکزمان را روی بازی خود گذاشتیم تا بهترین عملکرد را در روز آخر نشان دهیم. از نظر تاکتیکی و هم از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کردیم و تمرینات خود را به صورت منظم پیگیری کردیم. از قبل از بازی با تیم نماسازان آبادان می‌دانستیم که آنها روی دفاع پاورپلی (آوردن بازیکن به جای دروازه‌بان در رشته فوتسال) مشکل دارند و به همین دلیل روی آن کار کردیم. تیم ما در بازی رفت هم دوبار توانسته بود به همین روش به آنها گل بزند.

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال جوانان ایران از روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه با حضور بازیکن کردستانی در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال جوانان ایران از روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه با حضور بازیکن کردستانی در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود.

به گزارش یاریزان؛ اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال جوانان از ۱۱ تا ۱۴ اسفندماه در مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد. برهمین اساس اسامی ۲۵ بازیکن دعوت شده به این اردو از سوی علی صانعی به شرح زیر اعلام شد که در این بین نام فوتسالیست کردستانی نیز دیده می شود.

 

------------------------------------

امیرحسین صبوحی – مرکزی

محمدحسین بازیار، علی جوذری، امیرحسین دهقانی، علیرضا کاظمی – هرمزگان

سوران بالکانه – کردستان

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

عرفان محمدپور – تهران

بلال اسماعیلی، مبین اسدی، علی اکرمی، مهدی دهقان نژاد – مازندران

امیرحسین غلامی، محمد یقین لو، مجتبی نعمتی – کرمان

بهزاد رسولی، فرهاد ابراهیمی، مهدی مهدیخانی – اصفهان

امیرحسین داودی، حمیدرضا مرادیان – خراسان رضوی

مسعود عباسی، مهدی رستمی ها، فردین قاسمی – قم

مجتبی پارساپور – آذربایجان شرقی

عرفان محمدیان – قزوین

گفتنی است ۲۵ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال جوانان ایران می بایستی راس ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه خود را در مرکز ملی فوتبال به کادر فنی معرفی کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی