رفتن به بالا
  • دوشنبه - 24 خرداد 1400 - 19:30
  • کد خبر : ۱۰۵۱۶
  • چاپ خبر : ایران صدرنشین گروه E پنجره سوم انتخابی کاپ بسکتبال آسیا
تحت هدایت سرمربی کرمانشاهی؛

ایران صدرنشین گروه E پنجره سوم انتخابی کاپ بسکتبال آسیا

به گزارش یاریزان؛ تیم ملی بسکتبال ایران امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۴:۳۰ در دیدار پایانی پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا از گروه E مقابل عربستان قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۷۰ بر ۶۴ حریف خود را از پیش رو بردارد. کوارتر نخست این دیدار با برتری نسبی تیم بسکتبال کشورمان همراه بود و با نتیجه ۲۰ بر ۱۶ به سود ایران پایان یافت. در کوارتر دوم نیز تیم عربستان بود که بهتر بازی کرد و توانست این کوارتر را ۱۷ بر ۱۴ برنده شود تا اختلاف هر دو تیم به یک امتیاز برسد. کوارتر سوم هم هر دو تیم با نتیجه ۱۵ بر ۱۵ به تساوی رضایت دادند تا اختلاف امتیاز در عدد یک به نفع ایران باقی بماند. کوارتر چهارم این بازی نیز با برتری ۲۱ بر ۱۶ تیم ایران به پایان رسید تا تیم ملی کشورمان در آخر با نتیجه ۷۰ بر ۶۴ پیروز بازی شود و به عنوان صدرنشین به کار خود در انتخابی کاپ آسیا پایان دهد.

تیم ملی بسکتبال ایران موفق شد آخرین دیدار انتخابی کاپ آسیا را با پیروزی برابر عربستان به پایان برساند و صدرنشین گروه خود شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم ملی بسکتبال ایران موفق شد آخرین دیدار انتخابی کاپ آسیا را با پیروزی برابر عربستان به پایان برساند و صدرنشین گروه خود شود.

به گزارش یاریزان؛ تیم ملی بسکتبال ایران امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۴:۳۰ در دیدار پایانی پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا از گروه E مقابل عربستان قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۷۰ بر ۶۴ حریف خود را از پیش رو بردارد.

 

------------------------------------

کوارتر نخست این دیدار با برتری نسبی تیم بسکتبال کشورمان همراه بود و با نتیجه ۲۰ بر ۱۶ به سود ایران پایان یافت.

در کوارتر دوم نیز تیم عربستان بود که بهتر بازی کرد و توانست این کوارتر را ۱۷ بر ۱۴ برنده شود تا اختلاف هر دو تیم به یک امتیاز برسد.

کوارتر سوم هم هر دو تیم با نتیجه ۱۵ بر ۱۵ به تساوی رضایت دادند تا اختلاف امتیاز در عدد یک به نفع ایران باقی بماند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

کوارتر چهارم این بازی نیز با برتری ۲۱ بر ۱۶ تیم ایران به پایان رسید تا تیم ملی کشورمان در آخر با نتیجه ۷۰ بر ۶۴ پیروز بازی شود و به عنوان صدرنشین به کار خود در انتخابی کاپ آسیا پایان دهد.

پیش از این تیم ایران توانسته بود با پیروزی روز شنبه خود مقابل قطر، جواز حضور در مسابقات کاپ آسیا را بدست آورد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی