رفتن به بالا
  • جمعه - 31 مرداد 1399 - 08:20
  • کد خبر : ۷۴۰۷
  • چاپ خبر : اولین زمین بسکتبال خیابانی در ایلام افتتاح شد
استریت بال برای پیشترفت بسکتبال؛

اولین زمین بسکتبال خیابانی در ایلام افتتاح شد

اولین زمین استریت بال (بسکتبال خیابانی) با حضور مسئولان ورزش در ایلام افتتاح شد.

اولین زمین استریت بال (بسکتبال خیابانی) با حضور مسئولان ورزش در ایلام افتتاح شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اولین زمین استریت بال (بسکتبال خیابانی) با حضور مسئولان ورزش در ایلام افتتاح شد.

به گزارش یاریزان؛ زمین بسکتبال خیابانی در محله رزمندگان شهر ایلام با حضور جمعی از مسئولان، اعضای هیئت بسکتبال استان، ورزشکاران و پیشکسوتان رشته بسکتبال افتتاح شد.

 

------------------------------------

در این مراسم مهندس حیدریان رئیس بسکتبال استان با اشاره به اینکه توسعه و همگانی کردن ورزش بسکتبال از اهداف اصلی فدراسیون بسکتبال ایران و مورد تاکید و توجه دکتر طباطبایی رئیس فدراسیون است، اظهار امیدواری کرد که با قول و مساعدت شهردار محترم شهر ایلام چندین زمین بسکتبال در سطح شهر احداث و برای استفاده ورزشکاران مهیا می شود.

در ادامه دکتر رستمی رئیس اداره ورزش و جوانان ایلام ضمن تشکر از تلاش های انجام گرفته آمادگی اداره ورزش و جوانان را برای کمک به توسعه و ترویج این رشته ورزشی اعلام کرد.

این زمین بسکتبال به نام مرحوم محمد جواد نورمحمدی از پیشکسوتان و مربیان با اخلاق و رئیس کمیته مربیان هیئت بسکتبال استان نام گذاری شد. مراسم افتتاح این زمین در چهلمین روز درگذشت ایشان و با حضور خانواده محترم آن مرحوم برگزار شد. در این مراسم یاد و خاطره آن عزیز از دست رفته با ذکر صلوات و فاتحه و اهداء گل گرامی داشته شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در ادامه حیدریان ضمن تشکر از همه افرادی که در تجهیز و احداث این زمین تلاش کرده اند از مسئول پروژه بسکتبال خیابانی آقای محمد جواد باقری (مسئول کمیته سه نفره هیئت بسکتبال ایلام ) و باشگاه پاس تشکر و قدردانی کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی