رفتن به بالا
  • شنبه - 25 دی 1395 - 00:35
  • کد خبر : ۱۹۷۰
  • چاپ خبر : انتقام ایستک کردستان در لیگ یک بسکتبال از پارسای مشهد

انتقام ایستک کردستان در لیگ یک بسکتبال از پارسای مشهد

  از سری مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک کشور گروه شمال هفته هشتم این رقابت ها در روز جمعه بیست و چهارم دیماه با چهار بازی و انتقام ایستک کردستان از پارسای مشهد پیگیری شد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ در هفته اول دور برگشت این مسابقات تیم بسکتبال ایستک کردستان موفق شد در مجموعه ورزشی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

از سری مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک کشور گروه شمال هفته هشتم این رقابت ها در روز جمعه بیست و چهارم دیماه با چهار بازی و انتقام ایستک کردستان از پارسای مشهد پیگیری شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ در هفته اول دور برگشت این مسابقات تیم بسکتبال ایستک کردستان موفق شد در مجموعه ورزشی آزادی سنندج مهمان خود تیم پارسا مشهد را با نتیجه ۵۹ بر ۵۰ با شکست بدرقه کند و انتقام شکست بازی رفت خود را از این تیم بگیرد.

تیم ایستک کردستان با این برد توانست چهارمین برد خود و سومین باخت تیم پارسا مشهد را رقم بزند و با ۱۲ امتیاز در رده ی چهارم جدول رده بندی گروه شمال بایستد.

ازدیگر نتایج بدست آمده از بازیهای این گروه تیم های  مهرام تهران و هیئت بسکتبال خراسان رضوی و آرارات تهران نیز موفق شدند  حریفان خود را از پیش رو بردارند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

که در نتیجه این بازیها تیم مهرام تهران توانست با ۸ برد و با قاطعیت در رده ی اول این گروه قرار بگیرد و تیم ایستک کردستان نیز با ۴ برد و ۴ باخت و مجموع ۱۲ امتیاز در رده ی چهارم و پشت سر تیم های پارسا مشهد و هیئت بسکتبال خراسان رضوی ۱۳ امتیازی قرار بگیرد.

 

شایان ذکر است کمال شاه مرادیان داور مهابادی قضاوت این دیدار را بر عهده داشته است.

 

در ادامه بازیهای هفته نهم این گروه روز جمعه هفته آینده یکم بهمن ماه تیم ایستک کردستان در مجموعه ورزشی آزادی تهران مهمان تیم صدر جدولی مهرام خواهد بود.

 

 

خبرنگار: زانیار صوفی امینی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی