رفتن به بالا
  • دوشنبه - 20 اردیبهشت 1400 - 20:23
  • کد خبر : ۱۰۱۷۱
  • چاپ خبر : الینا رحیمی: ما وچان هستیم، تیمی با ذهنیت برنده | گلایه از بدحسابی تیم کردستانی
ستاره مهابادی تنیس روی میز ایران؛

الینا رحیمی: ما وچان هستیم، تیمی با ذهنیت برنده | گلایه از بدحسابی تیم کردستانی

جمعه شانزدهم فروردین ماه روز سرنوشت سازی برای بانوان پینگ پنگ باز در رقابت های انتخابی تیم ملی دختران نوجوان خواهد بود.

الینا رحیمی ستاره مهابادی تیم وچان کردستان در لیگ تنیس روی میز زنان نسبت به عدم برگزاری اردوهای تیم وچان در آستانه مرحله نهایی لیگ ابراز نگرانی کرده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

الینا رحیمی ستاره مهابادی تیم وچان کردستان در لیگ تنیس روی میز زنان نسبت به عدم برگزاری اردوهای تیم وچان در آستانه مرحله نهایی لیگ ابراز نگرانی کرده است.

به گزارش یاریزان و به نقل از ”آی‌دبلیو اسپورتس”؛ لیگ‌ تنیس‌ رو ی‎‌میز بانوان طی هفته های آینده وارد مرحله پلی‌آف خود می‌شود و تیم های راه یافته به این مرحله باید برای تعیین قهرمان نهایی به مصاف یکدیگر بروند.

 

------------------------------------

علاقه فدراسیون تنیس روی میز به کش دادن لیگ سبب شد این فدراسیون در مخمصه کرونا و پایان دادن به لیگ قرار گیرد. هنوز هم مشخص نیست چه نیازی به ادامه دادن لیگی که دو مرحله رفت و برگشتش را پشت سر گذاشت، بوده است.

در هر حال، وچان کردستان، دانشگاه آزاد اسلامی، پادما یدک اصفهان و شهرداری شهر بابک چهار تیم راه یافته به این مرحله هستند و دختران وچان باید خود را آماده رویارویی با تیم دانشگاه آزاد کنند.

گرچه به نظر می رسد تیم شهرداری شهر بابک برای قهرمانی، کاملا بی رقیب باشد اما سایر تیم ها برای شگفتی سازی یا حداقل، شگفتی سازی قدم به عرصه این مرحله خواهند نهاد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

الینا رحیمی که یکی از ستارگان نوظهور لیگ‌ و تیم وچان است در رابطه با مرحله نخست رقابت‌ها اظهار داشت: در دور رفت عملکرد بهتری نسبت به دور برگشت داشتیم و در دور برگشت با اختلاف بسیار کم نسبت به تیم بالاتر در جایگاه سوم قرار گرفتیم. می دانیم که باید بیشتر تلاش کنیم.

ملی‌پوش مهابادی تیم وچان کردستان ضمن حیاتی دانستن دیدار مرحله پلی‌آف لیگ تنیس روی میز بانوان اذعان کرد: تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما وچان هستیم و فقط برای برد به میدان می‌رویم. پیروزی، تنها چیزی است که می‌خواهیم.

او ضمن ابراز نارضایتی از تعویق لیگ پینگ پنگ و شرایط بغرنج کرونا خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط کرونا متاسفانه اردو آماده‌سازی نداشتیم و در حال حاضر بازیکنان وچان به شکل تیمی تمرین نمی‌کنند و تمرین اعضای تیم، انفرادی پیگیری می‌شود. این برای ما یک چالش است اما گزینه دیگری وجود ندارد.

الینا رحیمی در ادامه گفت: امیدوارم به شکایت همانند تعاریف‌های ما بها داده شود و بتوانیم در یک رقابت خوب به اهداف خود دست پیدا کنیم. برای این که انگیزه رقابت داشته باشیم باید احساس کنیم باشگاه را پشت سر خود داریم.

رحیمی گفت: تجربه تیم وچان از هر نظر عالی بود اما بعضی از انتظارات ما برآورده نشد. متأسفانه بی نظمی در تسویه حساب قراردادها، بازیکنان را آزرده‌خاطر کرد و نمی‌توان این آزردگی را پنهان کر


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی