رفتن به بالا
  • سه شنبه - 15 فروردین 1402 - 16:38
  • کد خبر : ۱۵۴۹۴
  • چاپ خبر : الینا رحیمی در صدر پینگ پنگ بازان دختر ایران ایستاد/ سامران کریمی در رتبه هفتم پسران
جدیدترین رنکینگ پینگ پنگ بازان دنیا اعلام شد؛

الینا رحیمی در صدر پینگ پنگ بازان دختر ایران ایستاد/ سامران کریمی در رتبه هفتم پسران

مرحله نخست رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز بانوان باشگاه های ایران به میزبانی اصفهان و با درخشش ملی پوشان در تیم سایپا در حال برگزاری است. به گزارش یاریزان؛ در ادامه مرحله نخست رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز بانوان باشگاه های کشور، تیم قدرتمند سایپا تهران صبح روز جمعه ۱۸ آذرماه به مصاف میزبان مسابقات رفت و با نتیجه قاطع ۴ بر یک مقابل تیم تکابی اصفهان به برتری دست یافت. نارنجی پوشان پیش از این برابر تیم های آینده سازان فارس، فدراسیون ناشنوایان و شهید سلیمانی شیراز به برتری دست یافتند. بانوان سایپا عصر امروز در پنجمین دیدار این مرحله به مصاف هیات کردکوی از استان گلستان خواهند رفت. تیم سایپا با ترکیب ندا شهسواری، الینا رحیمی، شیما صفایی، سارا شهسواری و فاطمه یاری، با هدایت مریم معظمی و سرپرستی راضیه خزایی در این مسابقات حضور دارد. گفتنی است مرحله نخست سومین دوره رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز بانوان باشگاههای کشور با حضور ۹ تیم تا روز یکشنبه ۲۰ آذرماه در اصفهان ادامه خواهد داشت.

در جدیدترین رنکینگ پینگ پنگ بازان دنیا، الینا رحیمی ورزشکار مهابادی در صدر جدول دختران ایستاد و سامران کریمی هم در پسران ایران رتبه هفتم را دارد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در جدیدترین رنکینگ پینگ پنگ بازان دنیا، الینا رحیمی ورزشکار مهابادی در صدر جدول دختران ایستاد و سامران کریمی از سنندج در پسران ایران رتبه هفتم را دارد.

به گزارش یاریزان؛ جدیدترین رنکینگ پینگ پنگ بازان پسر و دختر دنیا در ماه آپریل ۲۰۲۳ میلادی منتشر شد و ورزشکاران کشورمان بعد از درخشش در رویدادهای مهم بین المللی صعود قابل توجهی در رتبه بندی داشتند.

 

------------------------------------

نوشاد عالمیان نفر اول پینگ پنگ بازان ایرانی در رنکینگ ، بعد از درخشش در مسابقات اسمش سنگاپور همچنان در رده بندی صعود می کند و این بار با صعودی ده پله ای در رده ی ۵۴ برترین پینگ پنگ بازان دنیا جای گرفت.

امیرحسین هدایی دیگر ملی پوش کشورمان بعد از کسب مدال برنز ارزشمند در رقابت های جهانی فیدر ترکیه با ۲۷ پله صعود در جایگاه ۱۰۶ دنیا جای گرفت .

نیما عالمیان المپین تنیس روی میز ایران در المپیک توکیو با سقوطی ۱۸ پله ای در جایگاه ۱۸۶ قرار گرفت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

امین احمدیان دیگر ملی پوش کشورمان که جواز حضور در رقابت های جهانی آفریقای جنوبی را کسب نموده، با یک پله تنزل در مکان ۱۹۹ جای گرفت.

نوید شمس، نابغه ی نوظهور تنیس روی میز کشورمان نیز با ۲۸ پله ارتقا در جایگاه ۲۶۰ دنیا قرار گرفت.

امیرمهدی کشاورزی، جوان شایسته ی کشورمان بعد از درخشش در رقابت های آزاد جهانی (کانتندر) با ۳۹ پله صعود در مکان ۲۸۷ دنیا قرار گرفت.

در این رده بندی، سامران کریمی ورزشکار سنندجی در مکان ۴۲۷، امیرپارسا معصومی در مکان ۵۲۶ ، محمد امین صمدی در جایگاه ۵۳۲ و سروش امیری نیا در رتبه ۵۵۲ پینگ پنگ بازان دنیا قرار گرفتند.

رده بندی ده پینگ پنگ باز برتر مردان ایران در رنکینگ ماه آپریل ۲۰۲۳ (اعداد داخل پرانتز رنکینگ قبلی ورزشکاران است)

۵۴ نوشاد عالمیان (۶۴)

۱۰۶ امیرحسین هدایی (۱۳۳)

۱۸۶ نیما عالمیان (۱۶۸)

۱۹۹ امین احمدیان (۱۹۸)

۲۶۰ نوید شمس (۲۸۸)

۲۸۷ امیرمهدی کشاورزی (۳۲۶)

۴۲۷ سامران کریمی (۴۴۶)

۵۲۶ امیرپارسا معصومی (۵۶۷)

۵۳۲ محمد امین صمدی (۵۷۴)

۵۵۲ سروش امیری نیا (۷۳۱)

در بخش دختران نیز، الینا رحیمی بعد از درخشش در مسابقات آزاد جهانی (کانتندر) با ۳۸ پله صعود نفر اول پینگ پنگ بازان دختر ایرانی را به خود اختصاص داد و در مکان ۳۰۶ دنیا قرار گرفت.

فاطمه یاری با ۳۱ پله صعود نفر ۳۲۸ دنیا شد و جایگاه دومی دختران ایرانی در رنکینگ را بدست آورد.

شیما صفایی با ۱۵ پله صعود در رتبه ۴۰۱، یکتا ادیبیان با ۳۹ پله صعود در مکان ۴۲۶ و مهرسا مسلمی با ۴۳ پله صعود مکان ۴۳۲ را به خود اختصاص دادند.

رده بندی ده پینگ پنگ باز برتر دختران ایران در رنکینگ ماه آپریل ۲۰۲۳ (اعداد داخل پرانتز رنکینگ قبلی ورزشکاران است)

۳۰۶ الینا رحیمی (۳۴۴)

۳۲۸ فاطمه یاری (۳۵۹)

۴۰۱ شیما صفایی (۴۱۶)

۴۲۶ یکتا ادیبیان (۴۶۵)

۴۳۲ مهرسا مسلمی (۴۷۵)

۴۹۹ ندا شهسواری (۲۵۳)

۶۰۰ ملیکا کرمی (۲۴۶)

۶۰۵ مهشید اشتری (۵۰۳)

۶۱۵ مریم صامت (۶۵۰)

۶۸۸ هلیا اصغری (۷۳۲)


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی