رفتن به بالا
  • دوشنبه - 1 خرداد 1402 - 15:25
  • کد خبر : ۱۵۷۱۲
  • چاپ خبر : اعلام برنامه های تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مرحله دوم انتخابی المپیک

اعلام برنامه های تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مرحله دوم انتخابی المپیک

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری فارس، کمیل نظری، قله‌های مرتفع، چشمه‌ها فراوان در منطقه اورامانات علاوه بر طبیعت زیبا، خالق بازیکنان مستعد بسیار زیادی در رشته فوتبال بانوان است، دخترانی که ایستادگی، تلاش و پشتکار را از منطقه کردنشین ارومانات به ارث برده‌اند، بسیاری از این بازیکنان به علت شرایط محیطی و اقتصادی خانواده فرصت معرفی در سطح ملی و کشوری را پیدا نمی‌کنند اما برخی از آن‌ها با حمایت خانواده خود، تبدیل به بازیکنان ملی‌پوش و افتخارآفرین می‌شوند، «ثنا صادقی» بازیکن ملی پوش رشته فوتبال و هافبک بازی‌ساز باشگاه سپاهان یکی از این بازیکنان است که در زیر گفت‌وگو با او را می‌خوانید. متولد کدام شهر هستید و چگونه وارد عرصه فوتبال شدید صادقی: متولد ۲۲ خردادماه ۱۳۷۹ در شهر پاوه هستم و همانند بسیاری از بازیکنان شهرستانی فوتبال را از کوچه و محله و بازی با همسالان خود آغاز کردم اما در بحث حرفه‌ای حقیقت امر این است که فرآیند بازی با توپ را من از فوتسال آغاز کردم و در سال ۱۳۸۸ یا ۱۳۸۹ به عنوان بازیکن مدرسه جهت حضور در مسابقات مدارس کشوری در رده نونهالان در شهر همدان اعزام شدم و از همان جا توسط استعدادیاب‌های فدراسیون فوتبال به اردوی تیم ملی فوتبال کشور در این رده سنی دعوت شدم. هر بازیکن حرفه‌ای یک مربی دارد که اولین گام‌های ورزش را به او یاد داده است، فوتبال را با کدام یک از مربیان استان آغاز کرده‌اید؟ صادقی: شاید به صورت غیرحرفه‌ای اولین مربی خودم را باید پدرم بدانم، همان زمانی که در کوچه و محله با بازیکنان هم سال خود که اکثر آن‌ها را پسرها تشکیل می‌داد بازی می‌کردیم، پدرم پا به پای من بازی می‌کرد و اتفاقا در خیلی از بازی‌ها پیروز میدان می‌شدیم اما به صورت حرفه‌ای فوتبال خودم را مدیون سمیه علی هستم و به کمک ایشان توانستم به فوتبال حرفه‌ای وارد شده و هم‌اکنون نیز در باشگاه سپاهان مشغول فعالیت هستم.

برنامه های تمرینی تیم ملی فوتبال بانوان به منظور آماده سازی در رقابتهای مرحله دوم انتخابی المپیک فوتبال بانوان اعلام شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

برنامه های تمرینی تیم ملی فوتبال بانوان به منظور آماده سازی در رقابتهای مرحله دوم انتخابی المپیک فوتبال بانوان اعلام شد.

به گزارش یاریزان؛ زهرا فراهانی، مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال بانوان ایران درباره برنامه های تمرینی این تیم به منظور آماده سازی در رقابتهای مرحله دوم انتخابی المپیک فوتبال بانوان گفت: اولین اردوی تدارکاتی ملی پوشان زیر نظر آزمون از فردا دوم خرداد ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود.

 

------------------------------------

وی در ادامه افزود: شاگردان آزمون در اردوی ۸ روزه تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعدازظهر زیر نظر کادر فنی برگزار می کنند تا برای مسابقات پیش رو آماده شوند.

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال بانوان ایران درباره دیدار دوستانه تیم ملی بانوان با جوانان گفت: با توجه به همزمانی برگزاری دو اردوی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان و جوانان، طبق هماهنگی های به عمل آمده، قرار شد تا یک دیدار دوستانه بین دو تیم در مرکز ملی فوتبال برگزار شود تا بازیکنان زیر نظر کادر فنی محک خورده و پس از آنالیز نقاط ضعف و قوت تیم، برنامه ریزی برای انجام تمرینات بیشتر صورت پذیرد. بر همین اساس بازی دوستانه فوق روز شنبه ششم خرداد ماه ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در گروه A با تیم های استرالیا، چین تایپه، فیلیپین همگروه است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

برنامه مسابقات تیم های ملی مختلف گروه A در فوتبال بانوان ایران در مرحله دوم انتخابی المپیک به شرح زیر اعلام شده است:

*پنجشنبه ۴ آبان ماه ۱۴۰۲

استرالیا – ایران

چین تایپه – فیلیپین

*یکشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۲

ایران – چین تایپه

فیلیپین – استرالیا

*چهارشنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲

استرالیا – چین تایپه

فیلیپین – ایران

 

لازم به توضیح است، مرحله دوم این مسابقات در سه گروه چهار تیمی برگزار می‌شود تا در نهایت دو نماینده قاره آسیا جهت حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس مشخص شوند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی