رفتن به بالا
  • یکشنبه - 23 آذر 1399 - 13:54
  • کد خبر : ۸۸۸۲
  • چاپ خبر : اردوی تیم های ملی شمشیربازی ایران از ۲۹ آذرماه آغاز می شود
با اعلام فدراسیون؛

اردوی تیم های ملی شمشیربازی ایران از ۲۹ آذرماه آغاز می شود

دبیر هیات شمشیربازی استان کرمانشاه با اشاره به اتمام تعمیرات و از سرگیری فعالیت خانه شمشیربازی کرمانشاه، گفت: چون برای بازسازی این سالن اعتبار چندانی نداشتیم، به ناچار مقروض شده‌ایم.

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم های ملی شمشیربازی ایران در اسلحه های اپه و فلوره آقایان واپه بانوان از سوی فدراسیون شمشیربازی اعلام شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم های ملی شمشیربازی ایران در اسلحه های اپه و فلوره آقایان واپه بانوان از سوی فدراسیون شمشیربازی اعلام شد.

به گزارش یاریزان؛ اردوی تدارکاتی تیم های ملی شمشیربازی ایران در اسلحه های اپه و فلوره آقایان واپه بانوان جهت کسب آمادگی برای رقابتهای انتخابی المپیک توکیو (زون آسیا) از روز شنبه ۲۹ آذرماه آغاز می گردد.

 

------------------------------------

جهت شرکت در اردوی آمادگی ملی پوشان آقایان در اسلحه اپه که به مدت یک هقته به میزبانی مشهد برگزار می گردد، محمد اسماعیلی از زنجان، محمد رضایی و محمد رضایی طادی از اصفهان و طاهر عاشوری از ارومیه ازسوی علی یعقوبیان سرمربی اسلحه اپه ایران به اردوی آمادگی دعوت شدند.

جهت شرکت در اردوی آمادگی ملی پوشان اسلحه فلوره آقایان هم که در محل آکادمی ملی المپیک به مدت یک هفته برگزار می شود، علیرضا ادهمی و ماهان میرزایی از تهران، محمد حسین جعفری از یزد و هادی رضوی نیا از آذربایجان غربی از سوی محمد میرمحمدی سرمربی تیم فلوره به اردوی آمادگی فراخوانده شدند.

همچنین جهت شرکت در اردوی آمادگی ملی پوشان اسلحه اپه بانوان هم که به میزبانی اصفهان برگزار می گردد مهسا پوررحمتی و اعظم بختی از آذربایجان شرقی و سکینه نوری از آذربایجان غربی به اردوی آمادگی ملی پوشان دعوت شدند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نفرات دعوت شده برای شرکت در اردوهای آمادگی باید ۴۸ساعت قبل از شروع اردو با انجا م تست pcr ودردست داشتن جواب منفی آن در تاریخ ۲۹ آذرماه را در محل اردوی ملی پوشان به مربیان مربوطه تحویل دهند.

تاریخ برگزاری اردوی آمادگی ملی پوشان اسلحه سابر و فلوره بانوان متعاقبا اعلام می شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی